arsenal-10 Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Hei. jeg har bare et lite spørsmål: Det hadde vært litt gøy, vis vi hadde hat Arsneal sengetøy i butikken vår?? det var bare et forslag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Hei. jeg har bare et lite spørsmål: Det hadde vært litt gøy, vis vi hadde hat Arsneal sengetøy i butikken vår?? det var bare et forslag. Kjøpte mitt Arsenal sengetøy på Jysk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Hei. jeg har bare et lite spørsmål: Det hadde vært litt gøy, vis vi hadde hat Arsneal sengetøy i butikken vår?? det var bare et forslag. Kjøpte mitt Arsenal sengetøy på Jysk... Ditto Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Hei. jeg har bare et lite spørsmål: Det hadde vært litt gøy, vis vi hadde hat Arsneal sengetøy i butikken vår?? det var bare et forslag. Kjøpte mitt Arsenal sengetøy på Jysk... Ditto Samme her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Hei. jeg har bare et lite spørsmål: Det hadde vært litt gøy, vis vi hadde hat Arsneal sengetøy i butikken vår?? det var bare et forslag. Kjøpte mitt Arsenal sengetøy på Jysk... Ditto Samme her Kan jo bryte denne rekken og komme med et ordentlig innlegg . Hvis du er interessert i Arsenal sengesett, så kan du jo bestille her: http://fotballverden.no/butikk/catalog/pro...063e4157d409cbb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Kjøpte mitt på fotballshop eg Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingskare Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Mens vi er inne på supporterutstyr og effekter.... Er det noen som veit om gode nettsider som selger supporterutstyr? Har desverre noen nevøer som ikkje har fått Arsenalblod i årene, hehe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergu Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Takk for linken Imers, ikke det at sengetøyet lokket men nå skal jeg seriøst presse en FA-cup finale drakt fra 1979 ut av broren min til jul ... I'm dreaming of a whiiite christmas Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 Skulle kjøpe det på fotballshop. Men fikk det i julvegave, kjøpt fra jysk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal25 Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 arsenal.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 arsenal.com Har veldig lyst å kjøpe noe derfra.. Men lurer litt på dette med frakt. Noen som har kjøpt noe derfra før og vet sånn ca hva frakten vil komme på? Kommer vel 200 kr i tollavgift i tillegg til frakt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingskare Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 arsenal.com Har veldig lyst å kjøpe noe derfra.. Men lurer litt på dette med frakt. Noen som har kjøpt noe derfra før og vet sånn ca hva frakten vil komme på? Kommer vel 200 kr i tollavgift i tillegg til frakt.. Trur du må betala 25% moms, samt ca 10% i toll så lenge du handler for meir enn 200,- Er beløpet under 200 trur eg det er tollfritt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rågge Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 eg kjøpte mitt i Arsenal shop som var utafor Highbury Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 Kjøpte mitt på fotballshop eg Ditto Hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 kjøpte mitt på jysk prøv der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.