Jump to content

Hjelp oss med å slå Start


kizzan

Recommended Posts

 

Fakta, eller er du fryktelig innhabil nå, Jørn Ole? :D

 

Fakta. Vinner du Adidas Cup i en årsklasse så kan du defintivt tittulere deg som Norges beste. Turneringen blir sett på som et uoffisielt NM. Forøvrig kan du glemme Ole i mitt navn. Bare Jørn, hvor du har fått Jørn Ole fra må gudene vite! ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Fakta, eller er du fryktelig innhabil nå, Jørn Ole? :D

 

Fakta. Vinner du Adidas Cup i en årsklasse så kan du defintivt tittulere deg som Norges beste. Turneringen blir sett på som et uoffisielt NM. Forøvrig kan du glemme Ole i mitt navn. Bare Jørn, hvor du har fått Jørn Ole fra må gudene vite! ;)

 

Haha. ;) My bad. Tror faktisk jeg blander med Korslundinho som vel heter Jørn Ole. Kan noen bekrefte? (Håper ikke jeg tar feil igjen her, for da beveger jeg meg ut på meget, meget tynn is...)

 

Adidas Cup - NM, ja. Har ikke hørt om den, så jeg kan ikke bekrefte selv. Men jeg stoler på dine ord.

 

Da vant dere eliteserien i 92-klassen i kretsen også regner jeg med?

Link to comment
Share on other sites

Haha. :D My bad. Tror faktisk jeg blander med Korslundinho som vel heter Jørn Ole. Kan noen bekrefte? (Håper ikke jeg tar feil igjen her, for da beveger jeg meg ut på meget, meget tynn is...)

 

Adidas Cup - NM, ja. Har ikke hørt om den, så jeg kan ikke bekrefte selv. Men jeg stoler på dine ord.

 

Da vant dere eliteserien i 92-klassen i kretsen også regner jeg med?

 

I alle andre turneringer har laget spilt i 16 årsklassen i år. Var en seier fra å komme med i eliteserien etter vårsesongen, og for å korrigere Moen noget, vi havnet på 2 plass i høstens jevne, og gode 1 divisjonspulje. Du må sjekke tabellen, Moen! ;)

 

Til neste sesong blir laget værende i 16 årsklassen, samtidig som vi kommer hele tiden til å hospitere grupper av spiller opp på juniornivå. Eventuelt til A-laget for de som etterhvert er modne for det. Mål 2008: KM tittel gutter 16, opprykk fra 2 divisjon til 1 divisjon junior. Samt å vinne de turneringene vi deltar i.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...