kizzan Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Stem på Fram i klubben i mitt hjerte, og hjelp oss med å slå Start. Man kan stemme på mer enn sin egen lubb. LINK Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Fram Larvik spiller i 3.div, og er tittelforsvarere fra i fjor. Det hadde vært ordentlig moro og slå Start enda en gang, så stemmer mottas med stort takk. Stemminga avsluttes klokka 12 i dag formiddag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Stemmelokalet var visst stengt fikk jeg beskjed om. Hadde selvfølgelig stemt på Start. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Selvfølgelig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Står jo at han er fra Kristansand i profilen, så ja, for han er det nok en selvfølge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Står jo at han er fra Kristansand i profilen, så ja, for han er det nok en selvfølge. Bra observert =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Selvfølgelig? Hvem f**n bryr seg om Fram Larvik. Hadde det vært Ivrig eller VBK så hadde det stilt seg helt annerledes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Hva er VBK? En klubb eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Så defintivt! Klubben med Norges beste 15 årslag i inneværende sesong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Så defintivt! Klubben med Norges beste 15 årslag i inneværende sesong. Fakta, eller er du fryktelig innhabil nå, Jørn Ole? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Fakta, eller er du fryktelig innhabil nå, Jørn Ole? Fakta. Vinner du Adidas Cup i en årsklasse så kan du defintivt tittulere deg som Norges beste. Turneringen blir sett på som et uoffisielt NM. Forøvrig kan du glemme Ole i mitt navn. Bare Jørn, hvor du har fått Jørn Ole fra må gudene vite! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Fakta, eller er du fryktelig innhabil nå, Jørn Ole? Fakta. Vinner du Adidas Cup i en årsklasse så kan du defintivt tittulere deg som Norges beste. Turneringen blir sett på som et uoffisielt NM. Forøvrig kan du glemme Ole i mitt navn. Bare Jørn, hvor du har fått Jørn Ole fra må gudene vite! Haha. My bad. Tror faktisk jeg blander med Korslundinho som vel heter Jørn Ole. Kan noen bekrefte? (Håper ikke jeg tar feil igjen her, for da beveger jeg meg ut på meget, meget tynn is...) Adidas Cup - NM, ja. Har ikke hørt om den, så jeg kan ikke bekrefte selv. Men jeg stoler på dine ord. Da vant dere eliteserien i 92-klassen i kretsen også regner jeg med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 VBK 15års lag var melt på i G16 ligaen i 1. divisjon. De avsluttet på en andre plass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Haha. My bad. Tror faktisk jeg blander med Korslundinho som vel heter Jørn Ole. Kan noen bekrefte? (Håper ikke jeg tar feil igjen her, for da beveger jeg meg ut på meget, meget tynn is...) Adidas Cup - NM, ja. Har ikke hørt om den, så jeg kan ikke bekrefte selv. Men jeg stoler på dine ord. Da vant dere eliteserien i 92-klassen i kretsen også regner jeg med? I alle andre turneringer har laget spilt i 16 årsklassen i år. Var en seier fra å komme med i eliteserien etter vårsesongen, og for å korrigere Moen noget, vi havnet på 2 plass i høstens jevne, og gode 1 divisjonspulje. Du må sjekke tabellen, Moen! Til neste sesong blir laget værende i 16 årsklassen, samtidig som vi kommer hele tiden til å hospitere grupper av spiller opp på juniornivå. Eventuelt til A-laget for de som etterhvert er modne for det. Mål 2008: KM tittel gutter 16, opprykk fra 2 divisjon til 1 divisjon junior. Samt å vinne de turneringene vi deltar i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Stemmer det Jørn Hjemmesiden vår var vel ikke helt oppdatert.. Jevn var den iallefall;) http://idrett.speaker.no/07/ResultatServic...884&5=&6=&7=&8= Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.