Rødøy Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Noen som tro Robinho kunne blitt en Gunners, Gi han en sessong og Henry & Robinho blir spisspar nr 1 Komentarer ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Blir vel heller uaktuelt, sidan Robinho skal til Real Madrid i sommar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted April 5, 2005 Author Report Share Posted April 5, 2005 åya...der var jeg dum Vært lite snakk om han de siste ukene, så det hadde jeg glemt:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Blir vel heller uaktuelt, sidan Robinho skal til Real Madrid i sommar. 5074[/snapback] ble det noe av det. i allefall så har jeg vært dårlig informert i det siste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 haha robinho henry nei vi kan ikke satse bare på unge talenter vi må kjøpe noe etablert som defoe eller adriano Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 tviler på at Defoe kommer til oss, og Adriano er vel litt for dyr! Owen eller Cassano da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted April 6, 2005 Author Report Share Posted April 6, 2005 Cassano har kanskje vært noe ja, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thierry Henry Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 hva er vits i å skrive cassano har Arsenal vært interessert i ham, owen eller del piero kunne kommet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Når vi snakker om unge sør-amerikanere.. HVa med Tevez? eller Mascherano, som faktisk ble linket til arsenal sist sommer.. Cassano er vel ikke ønskelig, han har anelka taktene, bare ganget med tre!! (som sytepave og drittsekk altså) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Defoe og Adriano er ikke akkurat så veldig gamle de heller da. Tror begge er rundt 22 år. Owen, han hadde vært noe for oss. Passer perfekt til spillestilen vår! Ønsker meg også en stor, sterk spiss Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Robinho hadde vært god og ha men han kan bli dyr ettersom vi ville fått konkurranse fra både Real Madrid og Chelsea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Når vi snakker om unge sør-amerikanere.. HVa med Tevez? eller Mascherano, som faktisk ble linket til arsenal sist sommer.. Cassano er vel ikke ønskelig, han har anelka taktene, bare ganget med tre!! (som sytepave og drittsekk altså) 5314[/snapback] helt enig med deg i at vi burde skaffe oss Teves eller Mascherano. begge er synnsykt gode. noen som så Tevez under OL i Athen? der ble han vel toppscorer. Mascherano har jeg ikke sett så mye på, men på FM så er han i allefall veldig god. eneste minus er vel at begge er argentinere og ikke engelskmenn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Tevez har vel akkurat gått til Corinthians. Men Mascherano hadde vært et bra kjøp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 haha robinho henry nei vi kan ikke satse bare på unge talenter vi må kjøpe noe etablert som defoe eller adriano 5144[/snapback] Robinho er da ganske etablert. Han debuterte for Brasil mot Hong-Kong og har prestert jevnt for Santos de siste årene. Sier litt at Real og Chelsea er ute etter han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Turbogooner Posted April 16, 2005 Report Share Posted April 16, 2005 Tevez har vel akkurat gått til Corinthians. Men Mascherano hadde vært et bra kjøp. 5711[/snapback] For russiske mafiapenger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 16, 2005 Report Share Posted April 16, 2005 hva er vits i å skrive cassano har Arsenal vært interessert i ham, owen eller del piero kunne kommet. 5215[/snapback] OWEN??????? HVA I SØREN??? OWEN KAN BARE RYKE Å REISE!! HAN KAN BARE FÅ SITTE I MADRID SÅ LENGE HAN VIL! ELLER VIL???.....HAN SPILLER JO HØYRE BENK DA SÅ "VIL"?....JEG TIPPER HAN VIL VEKK! Del Piero kan og bare holde seg der nede i Italia, eller Juve da.... så lenge han bare kan... Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har bare ikke så SYYYKT sansen for italienske spillere.... ____________________________________________________________________________ ARSENAL 4 EVER! Arsenal, A pride for London -> A pride for England -> A PRIDE FOR THE WORLD -"Han er verdens beste fotball-spiller, han er en komplett spiss" (Ronaldinho om Henry) -"Det beste forsvar er angrep" (Dennis Bergkamp) 1 time gooner, always gooner! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.