Jump to content

Arsenal`s `poteter`


hjorten

Recommended Posts

Prøver igjen etter det blei mildt sagt rot med formatet forige gang. :P :P

Noe av det som slår meg med dagens Arsenal stall er den enorme fleksibliteten.

Vi har alle sett flamini bli brukt i alt fra H.B. til venstre kant, selv om det nok er de defensive oppgavene han løser best.

Ser ut til at det med å kunne bekle fler posisjoner er noe Proffesoren legger ganske stor vekt på når han henter nye spillere, Pr D.D. er det vel bare keeperene våre pluss Senderos som i utgangspunktet bare kan spille på en plass,selv om jeg og sikkert de fleste med meg ikke vil ha Fabregas noen andre steder en sentral midtbane.

En spiller som Toure har jo tideligere bevist at han fungerer utmerket flere plasser på banen.

Har prøvd sette opp spillerstallen, og krysset av i posisjon, som spiller er prøvd i og fungert greit i på klubb eller landslag.

Har dog valgt å sette nr.4 kun opp som sentralt. Denne fleksibliteten trur jeg faktisk vi et stort fortrinn på våre `konkurenter `

Blir mye mindre skadelidene ved skader på denne måten, og skadene kommer som kjent ganske ofte med Arsenals tekniske raske spillestil.

Trur faktisk dette er noe av nøkelen til den sukses vi gjerne vil ha og har hatt så langt,Kan ikke huske noen Arsenal lag i min tid som suporter med en lignende fleksibilitet.

 

Lehmann K

Diaby VB,OSM,HK.VK.

Sagna HB,VB,MS

Fabregas OSM,

Toure HB,MS, DSM

Senderos MS

Rosicky VK,OSM,HK,

Diarra HB,DSM

Da Silva HK,VK,S

Gallas MS,VB,HB

V.Persie VK,HK,S

Hleb HK,VK,S,OSM

Denilson VB,OSM,VK,HK?

Flamini VB,HB,DSM, også gjort grei nok jobb på kant.

Song DSM.MS

Gilberto DSM.MS

Djourou MS,HB

Fabianski K

Clichy VB,VK

Almunia K

Adebajor VK.S

Bendtner S

Eboue HB,HK

Hoyte HB,MS,VB

Walcott VK,HK,S

Link to comment
Share on other sites

Lehmann er også en god midtabne, ballkontrollen er rå! ;) :P

Er nok riktig det andre ja. Skal ikke pirke, men fant ihvertfall seks skrivefeil i spillerne, sikkert bare en liten glipp. Eller's bra skrevet! :P

Har et generel skriveproblem så det stemmer sikkert. Trur det skal værre rette nå.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann er også en god midtabne, ballkontrollen er rå! ;) :P

Er nok riktig det andre ja. Skal ikke pirke, men fant ihvertfall seks skrivefeil i spillerne, sikkert bare en liten glipp. Eller's bra skrevet! :P

Har et generel skriveproblem så det stemmer sikkert.

Det går helt fint det! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...