SCBLA Posted October 8, 2007 Report Share Posted October 8, 2007 Hvor finner jeg de litt mer inngående detaljene rundt Arsenals historie??? Som f.eks. når de spilte sin første kamp med nummererte drakter???Jeg hater å bli utfordra og ikke umiddelbart vite svaret!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted October 8, 2007 Report Share Posted October 8, 2007 sjekk ut Wikipedia.org Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Du kan jo for eksempel laste ned denne: http://www.torrentspy.com/torrent/137189/A...al_History_Xvid Veldig interessant program om Arsenals fantastiske historie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Du finner den del historie om arsenal her på gunners.no dersom du trykker søk (ved artikler) og søker på "Historien om arsenal" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Å skaffe seg nr til Chaz hadde vel vært det ultimate eller ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCBLA Posted October 9, 2007 Author Report Share Posted October 9, 2007 Hvor finner jeg de litt mer inngående detaljene rundt Arsenals historie??? Som f.eks. når de spilte sin første kamp med nummererte drakter???Jeg hater å bli utfordra og ikke umiddelbart vite svaret!!! Takk:-),Folkens...Jeg fant det jeg trengte...Og har ikke tenkt å la meg overrumple slik igjen!!! GlaGunnersKyss fra SCABLA! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 Jente? håper jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.