Jump to content

keeperhansker


Rosicky07

Recommended Posts

Har stooooor erfaring når det gjelder keeperhansker :D Har hatt al som kan tenkes ! Sells sine er veldig bra, men de mistet grepet ganske fort, etter 2 mnd måtte jeg få meg nye av klubben.

 

Anbefaler Nike Vapor Grip III de holder seg veldig lenge og har et utrolig godt grep, men de slår ikke Sells når det gjelder behaglighet. Sells sine er uutrolig gode å ha på seg å de varmer godt og :D

 

Men som sagt anbefaler Nike Vapor Grip III

Link to comment
Share on other sites

Har stooooor erfaring når det gjelder keeperhansker :D Har hatt al som kan tenkes ! Sells sine er veldig bra, men de mistet grepet ganske fort, etter 2 mnd måtte jeg få meg nye av klubben.

 

Anbefaler Nike Vapor Grip III de holder seg veldig lenge og har et utrolig godt grep, men de slår ikke Sells når det gjelder behaglighet. Sells sine er uutrolig gode å ha på seg å de varmer godt og ;)

 

Men som sagt anbefaler Nike Vapor Grip III

hvor mye må du betale i frakt i tilleg til moms vis du kjøper hansker via unisport?

Link to comment
Share on other sites

Bruker uhlsport nå, men ingenting slår sells hansker, har nokså lang erfaring med hansker,

det eneste dumme med sells er dårlig kvalitet, burde bestille 2 pk sells hansker på unisport.dk!

 

nike er bra det og.

 

Bruker uhlsport nå, men ingenting slår sells hansker, har nokså lang erfaring med hansker,

det eneste dumme med sells er dårlig kvalitet, burde bestille 2 pk sells hansker på unisport.dk!

 

nike er bra det og.

http://www.unisport.dk/?page=Produkt&kategori=703&id=29821

Link to comment
Share on other sites

Bestill på Unisport. Mange jeg kjenner er fornøyd med Uhlsport hanskene der...;)

 

DEsvarre selger de ikke de hanskene lenger, selger de i butikk. Så hvist du vurdere å kjøpe dem så gå til nærmeste sportsbutikk, de bør ha dem :D

Link to comment
Share on other sites

men no er det bare 2 kamper igjenn av sesongen så eg kunne tenke meg av den litt biligere typen så varer i vinter . er det noen som har noen tips men det er viktig at det er san ''strikk'' rundt håndledde

 

Da ville jeg valgt DISSE.

Er litt stive i begynnelse, men etter hvert blir de bedre :huh: Er ikke de billigste, men er ganske god til å være den prisen :)

Link to comment
Share on other sites

men no er det bare 2 kamper igjenn av sesongen så eg kunne tenke meg av den litt biligere typen så varer i vinter . er det noen som har noen tips men det er viktig at det er san ''strikk'' rundt håndledde

 

Da ville jeg valgt DISSE.

Er litt stive i begynnelse, men etter hvert blir de bedre :) Er ikke de billigste, men er ganske god til å være den prisen ;)

de seller de på nermeste sportsbutikk :D blir nok di ja :D takk for hjelpen

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Har kjøpt meg nye keeper hansker nå og valget falt på Uhlsport Aquasoft pro Fangmaschine..

 

Det eg lurer på er om det er noen som har hatt erfaring med disse, er de god? Siden eg bor på vestlandet så valgte eg disse pga av mye regn og de er tilpasset våte baner slik som det står her..

Link to comment
Share on other sites

Hadde de forige Sesong.

Gode hansker. Men er ikke så god lufting på de, så husk å vask de ofte (noe du skal med alle hansker)ellers begynner de å lukte.

Det stemmer at de har godt grep på våt bane .

 

Ka klubb er det du spiller får ?

Link to comment
Share on other sites

Har kjøpt meg nye keeper hansker nå og valget falt på Uhlsport Aquasoft pro Fangmaschine..

 

Det eg lurer på er om det er noen som har hatt erfaring med disse, er de god? Siden eg bor på vestlandet så valgte eg disse pga av mye regn og de er tilpasset våte baner slik som det står her..

 

Thanks in advice..

Jeg fikk også de av laget. Helt utrolig gode hansker! Uhlsport er klart best når det gjelder keeperutstyr. Var vel de som begynte også...

Link to comment
Share on other sites

skal kjøpe meg ett par nye hansker før cupen laget mitt skal på i år..

noen som har forslag til ett par gode hansker ??

 

kan gjerne være med fingersave, men da helst ikke så hard.. de hanskene jeg har skjærer seg på en måte inn i knokene, og det er ikke spesielt behagelig :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hadde de forige Sesong.

Gode hansker. Men er ikke så god lufting på de, så husk å vask de ofte (noe du skal med alle hansker)ellers begynner de å lukte.

Det stemmer at de har godt grep på våt bane .

 

Ka klubb er det du spiller får ?

 

Spiller for bedriftslaget Aker Stord..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...