Ravenghost Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Jeg ville in på Arsenal.com idag, men da kom det bare opp en beskjed om at access denied!! What??? Noen som kan hjelpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Jeg kom rett inn jeg, så da vet jeg ikke hva problemet er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Jeg ville in på Arsenal.com idag, men da kom det bare opp en beskjed om at access denied!! What??? Noen som kan hjelpe? Fikk en elller annen feilmelding i går også, men funker senere. Sikkert bare å prøve på nytt senere! (: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Skjedde med meg en gang å..men så gikk d noen minutter så funka d igjen.. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skjetne Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Access Denied (policy_denied) Your system policy has denied access to the requested URL. For assistance, contact your network support team. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Access Denied (policy_denied) Your system policy has denied access to the requested URL. For assistance, contact your network support team. Akkurat den meldingen fikk jeg igår, akkurat den! Men funka 1 time etter uten at jeg gjorde noe Bare å smøre seg med tålmodighet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skjetne Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 No har da nesten gått ein time, men sida virkar forsatt ikkje Dette var rart Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Virker som om det er problemer et eller annet sted ja, men det blir helt sikkert fiksa snart nok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Virker som om det er problemer et eller annet sted ja, men det blir helt sikkert fiksa snart nok. Jeg kommer inn i dag, har ikke hatt noe problemer :S Merklig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Det har funket i hele dag, men når jeg prøvde nå funka det ikke Access Denied (policy_denied) Your system policy has denied access to the requested URL. For assistance, contact your network support team. EDIT: Jeg prøvde 5 min etter da funka det Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Nå kommer jeg ikke innpå jeg heller Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Skal ikke leke administrator eller noe, men var det vits og lage en helt ny topic for en feilmelling? Blir litt rotete hvis det blir mange sånne.. Ingen topicer som heter arsenal.com eller noe? kunne sikkert skrevet på "totalt off topic" også.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Access Denied (policy_denied) Your system policy has denied access to the requested URL. For assistance, contact your network support team. Kom innpå tidligere i dag men ikke nå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Ja, nå har også jeg "fått det". Kjipe greier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skjetne Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 No virkar det for meg igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Hos meg funker det nå, men istad var det noe feil med bildene, de kom ikke opp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.