sundvor Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 Er det noen som vet soundtracket til goal 2?Har leita litt på nettet men finner ikke den sangen jeg vil ha,som er når Madrid spiller mot Rosenborg på santiago bernabeu,neon som hvet hva den heter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal25 Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 For Arsenal-sanger: gå inn på Bearshare.com last ned bearshare. når du har kommet inn, søk på arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 For Arsenal-sanger: gå inn på Bearshare.com last ned bearshare. når du har kommet inn, søk på arsenal. Hva har det med saken å gjøre ? Laster ned filmen nå, så la meg se den først så skal jeg se Edit: Aldri hørt sangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted August 18, 2007 Author Report Share Posted August 18, 2007 Hva har det med saken å gjøre ? Laster ned filmen nå, så la meg se den først så skal jeg se Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Det jeg gjør når jeg vil finne en sang: Pugg et par linjer fra sangen, og søk på linjene+lyrics på google. Så lenge du søker på et par linjer som ikke er alt for klisjé, vil du finne svaret fort Lykke til Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Her kan du finne navnene på sangene fra filmen. http://www.imdb.com/title/tt0473360/soundtrack Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted August 20, 2007 Author Report Share Posted August 20, 2007 Det jeg gjør når jeg vil finne en sang: Pugg et par linjer fra sangen, og søk på linjene+lyrics på google. Så lenge du søker på et par linjer som ikke er alt for klisjé, vil du finne svaret fort Lykke til Prøvde det,men så fant jeg det på rulleteksten på slutten av filmen (den sto ikke i sound trackene på internett? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.