Jump to content

Hopes for the season


Gullik

Recommended Posts

Da er vi bare minutter unna å sparke igang sesongen 2007/2008, og jeg føler det ville vært artig å høre hva dere andre fans forventer/håper for denne sesongen.

 

Premier League:

Jeg tror ikke vi har noe mulighet på gullet, men sesongen vil likevel bli verdifull for fremtiden. Så lenge vi sikrer oss en plass i Champions League neste sesong skal jeg ikke klage, men om vi vinner de tre-fire første kampene, og kommer i flytsonen tror jeg vi kan være med å kjempe helt i toppen.

 

FA Cupen:

For denne cupen har jeg større forhåpninger. Arsenal har lenge vært det beste (muligens delt med manu) FA Cup laget (generelt over tid), og det er vel bare to-tre år siden vi spilte vår 4. finale av 5 mulige? Cup er cup, og alt kan skje, men jeg blir faktisk skuffa om vi ikke når finalen.

 

Carling Cup:

Jeg vil ikke ha for store forventninger her, det viktigste er at de unge får spilletid og tilitt slik at de får vist seg frem. I fjor spilte unggutta seg helt frem til finalen, noe som var helt fantastisk. Tvilsomt om det samme skjer i fjor, men så muligheten er der. Og en reprise av Kids:5 Yids:3 ville vært fantastisk :)

 

Champions League:

Etter å ha falt tilbake til vårt vanlige nivå i CL der vi ryker tidlig i de utslagsgivende rundene, er vi igjen underdogs. I år føler jeg vi har en god mulighet, og jeg mener vi bør være i stand til å gi de største lagene kamp. I 2005 var det jo Liverpool-Milan i finalen, Liverpool vant. 2006 var det Arsenal og Barca, Barca vant. 2007 spilte Liverpool og Milan i finalen, Milan vant. Da er vel det eneste logiske at Arsenal og Barca er i finalen i 2008, og at Arsenal vinner :)

 

Til slutt håper jeg at minst en av de unge tar steget opp, noe Cesc, Senderos, Djourou, Walcott, Denilson og Traore har gjort i de to-tre seneste åra.

 

Her er en film om Arsenalspillerenes egne mål og forventninger foran sesongen:

http://www.youtube.com/watch?v=e_1Y22nt498

Link to comment
Share on other sites

Interessant tråd detta.

 

Premier League

 

Tror at manure tar ligaen iår igjen, men vi kan fort snappe den hjem igjen og alt kan skje i fotballen.

 

FA-cup

 

Hvis vi får dommerne med oss denne gangen så kan vi vinne FA-cupen, er mer enn sterke nok og skulle klart ha tatt den sist sesong.

 

Carlings Cupen

 

Unggutta våre er mer enn sterke nok til å ta denne cupen, se på finalen sist sesong da det måtte en skandale til før Chelsea klarte å stjele Cupen fra oss.

 

Champions League

 

Hvis vi spiller like kynisk og taktisk smart som for 2 sesonger siden så kan vi gå hele veien og hvem vet, kanskje er vi hedige nok til å unngå Terje Hauge denne gangen.

Ellers håper jeg at Rockin Robin blir toppscorer i PL, at Dudu viser seg nok nok for PL og Arsenal og at Theo slår gjennom skikkelig.

C'mon you gooners!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...