NasseBløff Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Hvorfor kjøper ikke Wenger dennne spilleren med en gang? Tror ikke jeg har sett en spiller som ville passet mer perfekt til Arsenals spillestil enn han. Han er jo høyrebeint venstreflanke som Wenger liker så godt, minner forresten mye om Zidane! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Hvorfor kjøper ikke Wenger dennne spilleren med en gang? Tror ikke jeg har sett en spiller som ville passet mer perfekt til Arsenals spillestil enn han. Han er jo høyrebeint venstreflanke som Wenger liker så godt, minner forresten mye om Zidane! er det rykter om at han skal til arsenal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NasseBløff Posted August 7, 2007 Author Report Share Posted August 7, 2007 Har versert endel blant engelske bloggere, vet ikke mer enn det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1General Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Sjekket noen klipp på YouTube. Relativt slepen teknikk!! Kunne blitt et godt tilskudd til troppen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 God spiller, men skjønner ikke hvorfor alle maser om han hele tia, da det ikke engang har kommet noe konkret som rykter spilleren til klubben. Han er et ønske blandt mange her, ikke noen realitet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baptista# Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Fabaniski skillHer har dere noen gode syn så du sikkert kommer til å se når Fabaniski er klar for Arsenal buret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein182 Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Kva har det med Quaresma å gjere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bretsen Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Leste her om dagen at Wenger fortsatt var i Nederland og fulgte med nevnte spiller og Drenthe i Feyenord. http://arsenalfootballnews.blogspot.com/20...uaresma-in.html Med andre ord ikke så veldig konkret. Men enig at han er en spiller jeg tror hadde sklidd rett inn i Arsenal. Kanskje det bare er positivt at vi ikke har hørt noe om han og Arsenal. De som havner i Arsenal hører vi som regel ingenting om før vi ser de på Arsenal.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted December 10, 2007 Report Share Posted December 10, 2007 Jeg skjønner ikke dere som sier at han er for dårlig for arsenal! se dette klippet og dere vil sansynligvis forandre mening: http://www.youtube.com/watch?v=nqMeEFITe-w Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger_rabbit74 Posted December 10, 2007 Report Share Posted December 10, 2007 Et rykte eller et ønske om å få Quaresma? Så blir det plustelig snakk om Fabianski og drenthe ?? wtf is going on?? haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.