Jump to content

Rangering


Jesper

Recommended Posts

Hei, bare for å nevne det, så er ikke dette noe big deal, men bare noe jeg lurer på.

Kan dere legge ut rangeringen av medlemmene, f eks hvor mye innlegg man må ha for å ikke være skopusser osv? Eller evt fortelle meg hvor jeg kan finne dette.

 

Ha en fin dag.

Link to comment
Share on other sites

Det beste hadde vært å kuttet ut rangeringen helt, så kanskje vi slipper alle de som poster enstavelsesord og innlegg om at de har lagt inn et nytt innlegg bare for å få flest mulig innlegg og komme på "toppen". Sikkert artig for "fjortisen", men UTROLIG slitsomt for oss andre...

Link to comment
Share on other sites

Det var under vurdering, men fant til slutt ut at det like greit kunne være der. (Var om sant skal sies litt usikker på hvordan jeg fjernet det og :) ) Når det gjelder rangeringen så vil den vise seg etterhvert. Ikke noe ille å være skopusser, da har en fremtiden foran seg i klubben. Værre for meg som i en alder av 26 begynner å innse at jeg ikke kommer til å bli fotballstjerne ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Jon-Halvor
Det beste hadde vært å kuttet ut rangeringen helt, så kanskje vi slipper alle de som poster enstavelsesord og innlegg om at de har lagt inn et nytt innlegg bare for å få flest mulig innlegg og komme på "toppen". Sikkert artig for "fjortisen", men UTROLIG slitsomt for oss andre...

193[/snapback]

 

Kunne ikke sagt meg mer enig.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Det beste hadde vært å kuttet ut rangeringen helt, så kanskje vi slipper alle de som poster enstavelsesord og innlegg om at de har lagt inn et nytt innlegg bare for å få flest mulig innlegg og komme på "toppen". Sikkert artig for "fjortisen", men UTROLIG slitsomt for oss andre...

193[/snapback]

 

Kunne ikke sagt meg mer enig.

314[/snapback]

 

 

hehe et godt eksempel!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...