Jesper Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Hei, bare for å nevne det, så er ikke dette noe big deal, men bare noe jeg lurer på. Kan dere legge ut rangeringen av medlemmene, f eks hvor mye innlegg man må ha for å ikke være skopusser osv? Eller evt fortelle meg hvor jeg kan finne dette. Ha en fin dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Vil ha meg frabedt å bli titulert som skopusser. Søker herved om å få rangeringen min omgjort til samfunnstopp. På forhånd takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted February 11, 2005 Author Report Share Posted February 11, 2005 Kan min bli endret til "Street Pimp"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 Vil ha meg frabedt å bli titulert som skopusser. Søker herved om å få rangeringen min omgjort til samfunnstopp. På forhånd takk. 169[/snapback] Samfunnstopp aka poldirektører og forsvarstopper på smøretur, mener du??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piri Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 Det beste hadde vært å kuttet ut rangeringen helt, så kanskje vi slipper alle de som poster enstavelsesord og innlegg om at de har lagt inn et nytt innlegg bare for å få flest mulig innlegg og komme på "toppen". Sikkert artig for "fjortisen", men UTROLIG slitsomt for oss andre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 Det var under vurdering, men fant til slutt ut at det like greit kunne være der. (Var om sant skal sies litt usikker på hvordan jeg fjernet det og ) Når det gjelder rangeringen så vil den vise seg etterhvert. Ikke noe ille å være skopusser, da har en fremtiden foran seg i klubben. Værre for meg som i en alder av 26 begynner å innse at jeg ikke kommer til å bli fotballstjerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jon-Halvor Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 Det beste hadde vært å kuttet ut rangeringen helt, så kanskje vi slipper alle de som poster enstavelsesord og innlegg om at de har lagt inn et nytt innlegg bare for å få flest mulig innlegg og komme på "toppen". Sikkert artig for "fjortisen", men UTROLIG slitsomt for oss andre... 193[/snapback] Kunne ikke sagt meg mer enig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest john s Posted March 11, 2005 Report Share Posted March 11, 2005 Heilt i orden for meg å begynne som skopusser så lenge det er i Arsenal. Veit at då kan eg gå gradene i den klubben i mitt hjerte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted March 13, 2005 Report Share Posted March 13, 2005 Det beste hadde vært å kuttet ut rangeringen helt, så kanskje vi slipper alle de som poster enstavelsesord og innlegg om at de har lagt inn et nytt innlegg bare for å få flest mulig innlegg og komme på "toppen". Sikkert artig for "fjortisen", men UTROLIG slitsomt for oss andre... 193[/snapback] Kunne ikke sagt meg mer enig. 314[/snapback] hehe et godt eksempel!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.