Jump to content

Hmm?


Mr Arsenal

Recommended Posts

Fornøyd med årets spillerkjøp?

 

Personelig er jeg ganske fornøyd men jeg synes at vi kunne hentet inn en høyreving, spesielt nå som freddie også er solgt...

 

Det er jo bare å håpe men jeg tror ingenting skjer :)

 

Trudde/håpet at vi skulle få kjøpt en verdensstjerne, vertfall etter at vi kvitte oss med verdens beste spiller. Så jeg er litt skuffet, men satser på at Wenger har kontroll og vet hva som trengs :P

Har et lite håp om at Reyes blir værende og storspiller og finner seg til rette denne sesongen, men tviler.

Link to comment
Share on other sites

Fornøyd med årets spillerkjøp?

 

Personelig er jeg ganske fornøyd men jeg synes at vi kunne hentet inn en høyreving, spesielt nå som freddie også er solgt...

 

Det er jo bare å håpe men jeg tror ingenting skjer :)

 

Har et lite håp om at Reyes blir værende og storspiller og finner seg til rette denne sesongen, men tviler.

 

Det er vel omtrent bekreftet at Reyes er solgt til Real Madrid for ca. 70mill NOK (husker ikke det eksakte tallet..)

Link to comment
Share on other sites

Fornøyd med årets spillerkjøp?

 

Personelig er jeg ganske fornøyd men jeg synes at vi kunne hentet inn en høyreving, spesielt nå som freddie også er solgt...

 

Det er jo bare å håpe men jeg tror ingenting skjer :)

 

Har et lite håp om at Reyes blir værende og storspiller og finner seg til rette denne sesongen, men tviler.

 

Det er vel omtrent bekreftet at Reyes er solgt til Real Madrid for ca. 70mill NOK (husker ikke det eksakte tallet..)

 

Omtrent ja, er så masse fram og tilbake at eg velger og tru at han er Arsenal spiller helt til jeg har sett han spille for et annet lag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...