Jump to content

Hvem er Donald Duck laget?...


Orakelet

Recommended Posts

Lokomotiv Chelski!!!!

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152813

 

 

Chelsea er nå offisielt Donald Duck lag!

 

DISCUSS!

 

 

"After long hours, Chelsea is proud to present Donald Duck as their new Manager.

 

After it being clear that Donald Duck bought Chelsea, it was thought Mourinho would continue as manager - But unlike the clubs previous owner, Mr. Duck decided to controll the team himself. A statement from the club sais they are "proud tro have found such a great guy" and "certain they have found the right person to bring back the "Mickey Mouse Cup" to Duckville - the stadium formerly known as Stamford Bridge"

 

Kilde: The Sun.

Link to comment
Share on other sites

Morsomt å tulle med dette, men for et fantastisk bra markeds- og pr-triks dette er av CFC. Gjett hvilket lag i EPL som flest barn i hele verden(!) kommer til å kjenne best til om noen få år? Det er da heller ikke så fjernt å anta at CFC sin tilhenger masse vil øke betraktelig på lang (kanskje også kort) sikt, noe som igjen etter alle kunstens regler medfører til høyere inntekter gjennom effekt salg o.l.

 

Smart move av CFC...men ingen tvil, et tegneserielag stempel blir de nå aldri kvitt! ;)

Link to comment
Share on other sites

Men kan dette ha motsatt effekt også? Kanskje er det enkelte som vil "boikotte" Disney og gjengen fra Andeby nå? Uten sammenliging forøvrig, men jeg kjøper aldri Carlsberg (eller Holsten), regner med det er flere enn meg som tenker slik. Lurer på de høye herrer i Carlsbergkonsernet har tenkt over dette?

Link to comment
Share on other sites

jeg har vel alltid visst at de var et tegneserielag, men nå er det vel bekreftet!

 

 

Det er vel liten tvil om hvem som blir den gjerrige onkel skrue på laget? Må jo bare bli vår gamle venn Cashly Cole ;)

 

Du har nok helt rett der stompa ;)

Han bryr seg rett og slett ikke om spillet ;)

 

Men kan dette ha motsatt effekt også? Kanskje er det enkelte som vil "boikotte" Disney og gjengen fra Andeby nå? Uten sammenliging forøvrig, men jeg kjøper aldri Carlsberg (eller Holsten), regner med det er flere enn meg som tenker slik. Lurer på de høye herrer i Carlsbergkonsernet har tenkt over dette?

 

Det blir nok færre og færre Donald blad på meg ;)

Link to comment
Share on other sites

Eg har kjøpt mitt siste donald blad! Skal ikke hjelpe chelski og få enda flere penger.

 

Men jeg trur videre at dette kan være ei gullgruve for chelsea og fremtiden, med tanke på nye suportere. Kanskje Arsenal skulle gå inn i bleie og barnemat verden. Og itilleg betale frode øverli så Pondus blir Arsenal fan. Market er stort.

Link to comment
Share on other sites

Hehe - nå håper jeg ikke de tjener penger på at vi i Norge kjøper donald - for det MÅ jeg ha! Abonnert siden jeg var 60cm høy, og gjør det den dag idag ( Og nei til dere morsomme guttebasser, jeg er ikke 70cm nå, jeg er 170! Haha :) )

Link to comment
Share on other sites

Hehe - nå håper jeg ikke de tjener penger på at vi i Norge kjøper donald - for det MÅ jeg ha! Abonnert siden jeg var 60cm høy, og gjør det den dag idag ( Og nei til dere morsomme guttebasser, jeg er ikke 70cm nå, jeg er 170! Haha ;) )

 

da er vi to som er 170 cm ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...