Jump to content

Yoan Gouffran


Daggy

Recommended Posts

Vi har blitt linket utallige ganger til Gouffran, men ingenting har skjedd. Wenger har da allerede kjøpt Sagna(i følge dagbladet) og Fabianski. han er sikkert god men har ikke sett noe av denne karen. Men han er under 21 år og scoret 15 mål i Ligue2, det er ikke så verst.

 

EDIT: glemt neste Nordtveit :D

Link to comment
Share on other sites

Vi har blitt linket utallige ganger til Gouffran, men ingenting har skjedd. Wenger har da allerede kjøpt Sagna(i følge dagbladet) og Fabianski. han er sikkert god men har ikke sett noe av denne karen. Men han er under 21 år og scoret 15 mål i Ligue2, det er ikke så verst.

 

EDIT: glemt neste Nordtveit :D

 

- og Eduardo

Link to comment
Share on other sites

Vi har blitt linket utallige ganger til Gouffran, men ingenting har skjedd. Wenger har da allerede kjøpt Sagna(i følge dagbladet) og Fabianski. han er sikkert god men har ikke sett noe av denne karen. Men han er under 21 år og scoret 15 mål i Ligue2, det er ikke så verst.

 

EDIT: glemt neste Nordtveit :D

 

- og Eduardo

 

Og eduardo selvfølgelig :D

Link to comment
Share on other sites

15 mål i league 2 imponerer ikke meg!!!!

hva skal vi med han...?? vi er nødt til å buke penger på mer fonuftige spillere spør du meg!!

:-| :-|

 

Neivel, daså... Jeg syns det er ganske bra for en 20 år gammel kantspiller. Håper virkelig vi signerer han, med tanke på at han ikke er spsielt dyr :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...