Daggy Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Satt og leste på skysports da jeg kom over dette; Link Aner niks og nada om denne spilleren, men nok et typisk Wenger kjøp om det skulle bli en handel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Vi har blitt linket utallige ganger til Gouffran, men ingenting har skjedd. Wenger har da allerede kjøpt Sagna(i følge dagbladet) og Fabianski. han er sikkert god men har ikke sett noe av denne karen. Men han er under 21 år og scoret 15 mål i Ligue2, det er ikke så verst. EDIT: glemt neste Nordtveit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revelur Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Vi har blitt linket utallige ganger til Gouffran, men ingenting har skjedd. Wenger har da allerede kjøpt Sagna(i følge dagbladet) og Fabianski. han er sikkert god men har ikke sett noe av denne karen. Men han er under 21 år og scoret 15 mål i Ligue2, det er ikke så verst. EDIT: glemt neste Nordtveit - og Eduardo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Vi har vel allerede en link om dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Vi har vel allerede en link om dette? Ja, denne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Vi har blitt linket utallige ganger til Gouffran, men ingenting har skjedd. Wenger har da allerede kjøpt Sagna(i følge dagbladet) og Fabianski. han er sikkert god men har ikke sett noe av denne karen. Men han er under 21 år og scoret 15 mål i Ligue2, det er ikke så verst. EDIT: glemt neste Nordtveit - og Eduardo Og eduardo selvfølgelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Her er et videoklipp av Gouffran: Virker som han er en typisk "putter"...god hodespiller, hurtig og gode avslutninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivinho Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 15 mål i league 2 imponerer ikke meg!!!! hva skal vi med han...?? vi er nødt til å buke penger på mer fonuftige spillere spør du meg!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebbi89 Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 15 mål i league 2 imponerer ikke meg!!!! hva skal vi med han...?? vi er nødt til å buke penger på mer fonuftige spillere spør du meg!! Neivel, daså... Jeg syns det er ganske bra for en 20 år gammel kantspiller. Håper virkelig vi signerer han, med tanke på at han ikke er spsielt dyr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.