Eboue Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Hvem av disse er best i arsenal?: Thierry Henry Josè Antonio Reyes Francesc Fabregas Robert Pires Fredrik Ljungberg Mathieu Flamini Patrick Vieira Gael Clichy Ashley Cole Sol Campbell Kolo Toure Dennis Bergkamp Emmanuel Eboue Arturo Lupoli Quincy-Owusu Abeye Phillipe Senderos Pascal Cygan Jens Lehmann Manuel Almunia Robin van Persie Lauren Edu Gilberto Silva Jeremie Aliadiere Justin Hoyte Sebastian Larsson ja, det var det.....det kan hende jeg har glemt noen, men da kan dere jo bare skrive dem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Skulle kanskje vært en poll med utvalgte spillere, men jeg sier Dennis Bergkamp....eller nei det ER jo Thierry Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Henry. blir litt dumt å ta med reserve/junior-spillere. De har jo selvfølgelig ikke kommet like langt i utviklingen som de eldre spillerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kimter Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Patrick Vieira...!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Ashley Cole, PV4 og Thierry Henry, liker de fleste andre spillerne våres også jeg men disse tre er favorittene mine på Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Henry er best, men Cole og Vieira er blant de beste i sin posisjon! Cole er verdens beste back uten tvil, mens PV4 er tett opp i verdens beste sentrale midtbane-spiller! Husker engang jeg "krangla" med en man u fan om fotballspillere, om hvem som var best og sånn, så sa jeg: Hva er det Henry ikke har? Så sa han: Han er ikke så jævli rask da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Henry er best, men Cole og Vieira er blant de beste i sin posisjon! 4735[/snapback] Henry er jo også blant de beste i sin posisjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 liker stort sett hele laget, men vis jeg skal ta frem noen av de jeg liker best så må jeg si Ashley Cole, Sol Campbell, Partrick Vieira og Thierry Henry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thierry Henry Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Thierry Henry er jo best, han er jo verdens beste fotballspiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Henry er best, men Cole og Vieira er blant de beste i sin posisjon! 4735[/snapback] Henry er jo også blant de beste i sin posisjon. 4736[/snapback] Mente at: -Henry er best i verden! -Cole er den beste i sin posisjon i verden! -Vieira er blant de beste i sin posisjon i verden! Blei endel "i verden" der men samma det!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahmad Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Skulle kanskje vært en poll med utvalgte spillere, men jeg sier Dennis Bergkamp....eller nei det ER jo Thierry Henry 4715[/snapback] Stakkars fyr! Sier alltid det samme: "Dennis bergkamp er min favoritt, men henry ER jo best. "Kan du ikke slutte å skrive det hele tida?Det plager meg, Gaston! tror de fleste på forumet mener det samme som meg. det er faktisk sikkr på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahmad Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Henry er best, men Cole og Vieira er blant de beste i sin posisjon! Cole er verdens beste back uten tvil, mens PV4 er tett opp i verdens beste sentrale midtbane-spiller! Husker engang jeg "krangla" med en man u fan om fotballspillere, om hvem som var best og sånn, så sa jeg: Hva er det Henry ikke har? Så sa han: Han er ikke så jævli rask da! 4735[/snapback] Det kan du ikke mene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 DB10! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rayman Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Jeg tror jeg vil si alle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mr. Arsenal Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Selv om han ikke er i Arsenal lengre så vil det for alltid være Parlour for min del. Men av dagens er det Bergkamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Dette synes jeg egentlig var en ganske unødvendig tråd. Thierry Henry er selvfølgelig best. Ingen tvil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thorchristian Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 Owusu Abeyie er min favoritt spiller Men Henry og Vieira er klart best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 6, 2005 Author Report Share Posted April 6, 2005 Dette synes jeg egentlig var en ganske unødvendig tråd.Thierry Henry er selvfølgelig best. Ingen tvil! 5173[/snapback] Hvorfor kaller du deg Van Persie da??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Reyes1337 Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 Jeg har utrolig sansen for Cesc i hvert fall. Kanskje fordi vi er like gamle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Dette synes jeg egentlig var en ganske unødvendig tråd.Thierry Henry er selvfølgelig best. Ingen tvil! 5173[/snapback] Hvorfor kaller du deg Van Persie da??? 5226[/snapback] Hva i all verden har nicknavn med saken å gjøre? . Ok, hvis du er så fryktelig nysgjerrig, Henry-navnet var oppbrukt. Hvorfor kaller du deg Helmik'n?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stianarn Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Dette synes jeg egentlig var en ganske unødvendig tråd.Thierry Henry er selvfølgelig best. Ingen tvil! 5173[/snapback] Hvorfor kaller du deg Van Persie da??? 5226[/snapback] Fordi Henry er mye bedre enn Robin nå, men om noen år tror jeg Robin er like god 5321[/snapback] Van Persie har udiskutabelt talent, men å anta at han blir like god som Henry er nok urealistisk. Robin er 21 år nå og har enda ikke slått riktig gjennom på det internasjonale plan, Henry var verdensmester som 21-åring... Henry er en unik spiller, men la oss nå håpe at Robin vokser til å bli en stor spiller i Arsenal-trøya også! Henry trengte jo litt modningstid han også før det løsna helt!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 så teit å diskutere dette HENRY IS THE BEST Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 27, 2005 Author Report Share Posted April 27, 2005 REYES, FABREGAS og CLICHY er de som er "tøffest"/talentfulle Men den beste er jo TH14 SEFF, men de jeg liker best er...ja... se opp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Thierry Henry! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Timilios Posted April 30, 2005 Report Share Posted April 30, 2005 Henry er klart best!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.