Jump to content

Forumet, Kim, Imers, meg, alle andre, og THE Arsenal!


Chaz

Recommended Posts

JaJa..Tiden var vell bedre før, da det ikke var stort flere arsenalsupportere enn att hele gjengen fikk plass på puben, den tid da dere kunne ta dere en halvliter sammen med resten av de folka som var eldre! Vil dere ikke at unge skal bli afc supportere.. Dette med å diskutere i ett nettforum. Jeg husker jeg sleit enorm, men jeg tror jeg har blitt bedre. Jeg har delvis forlatt dette forumet, rett og slett på grunn av klaginga fra de eldre om at vi unge er så elendige til å diskutere. Og vi kan jo ihvertfall ikke skrive norsk! Tenk litt, en gutt på 10-15år som ikke har diskutert i ett nettforum før vil slite med å få til gode og lange innlegg. Det er normalt. Du må ha en tid på deg for å skrive en god stil også!!

 

Men du har rett, motgang trenger vi. Alt det skal jeg være enig i. Men klaging rundt andre på forumet er ikke altid det beste. Gi dem heller tips om hvordan ting burde gjøres. Og ikke sitte der og tro at dere eldre er så forbaska mye bedre enn oss unge!!

Link to comment
Share on other sites

Det har faktisk vært lingnende tråder på dette forumet. Dere dere klager på hvordan vi unge er. Og hvor dårlige vi er. Derfor virker det sånn!

 

Ingen klager PÅ dere. Ingen sier at dere er dårlige. At enkelte unge, i likhet med diverse av oss eldre driter på draget i ny og ne, det lever alle med. Vi ber bare om litt mer substans i innleggene, samt litt mindre SMS språk og dialekt. Det er ikke verre enn det. Og tro meg; vi har vært unge vi også. Selv om det muligens for dere virker som om det kan være for minimum 100 år siden! :P

 

Og avslutningsvis, når dere får noen flere år på baken, så vil dere se verdien av våre velmente korreksjoner. Det har litt med den oppdragende effekt, vettu!

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg skjønner alt dette. Men det jeg mener er at isteden for å lage nye tråder om hvor dårlig diskusjonen på forumet er. Så kan du heller sende en pm til den personen som ikke helt takler dette. Og gi han noen gode tips for å bli bedre. Dette gjør folk på andre forum, og det har funka veldig bra!

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg skjønner alt dette. Men det jeg mener er at isteden for å lage nye tråder om hvor dårlig diskusjonen på forumet er. Så kan du heller sende en pm til den personen som ikke helt takler dette. Og gi han noen gode tips for å bli bedre. Dette gjør folk på andre forum, og det har funka veldig bra!

 

Nå inneholder denne tråden, eller rettere sagt innledningsinnlegget, helt andre ellementer enn klager på enkeltpersoner, det bør være rimelig lett å forstå ved å lese mitt første innlegg. Men for å gjøre det mer forståelig; tråden/åpningsinnlegget omhandler forumet generelt, Arsenal spesielt, engasjement, medgang og motgang, samt positive kontra negative holdninger. Det bør være "bleedin` obvious" basert ut fra følgende sitat:

 

Hva er så poenget med denne posten? Jo, hva er ønskelig? Et friskt forum, med mye hurlumhei omkring Arsenal, eller at alt går på skinner, og det er lite annet å skrive om enn noen skarve pokaler i ny og ne? Vel spør du meg, så liker jeg generelt i livet at man får litt motstand. Intet tre vokser inn i himmelen. Selv ikke i London N7. Man må faktisk jobbe litt for å nå sine mål. Blant våre yngre supportere er det mange som knapt har opplevd nedturer. Det er direkte usunt spør du meg. Motgang gjør sterk, sier ordtykkjet.

 

Og jeg formoder at "alle" forstår at overskriften nødvendigvis ikke går spesifikt på hverken Kim eller Imers. Hadde den det gjort hadde jeg ikke tatt med ordlyden "alle andre", det sier seg vel nesten selv? Og det er vel ikke feil å påstå at yngre Goonere ikke har opplevd spesielt mye motgang, i Arsenal sammenheng i det minste?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...