gooner14 Posted April 1, 2005 Report Share Posted April 1, 2005 Hei jeg lagde en tråd for de som er interresert i akvarie fisk. Selv så besitter jeg et 100l akvarium hjemme, med denne blandingen av fisk. 20 guppy 26 neon tetra 9 brasilianske tetra 2 kampfisk hunner og 4 ancisrtus maller. La denne tråden på off topic for det er der den hører hjemme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 hvor mye koster det for en bolle og en gullfisk a? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted April 2, 2005 Author Report Share Posted April 2, 2005 hvor mye koster det for en bolle og en gullfisk a? 4795[/snapback] Blir vel rundt 200 kr for bollen 50 for fisken og 100 for alt annet som grus, mat og ikke no mer ca. 350 kr og det er jo ikke akkurat vanskelig og holde styr på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 9, 2005 Report Share Posted April 9, 2005 hadde en gang tre gullfisker men de daua etter en måned alle sammen pågrunn av for mye mat. disse ble kalt Solan Gundersen, Ludvig og Smartie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted April 13, 2005 Report Share Posted April 13, 2005 her diskuteres det heftig i fisk ser jeg.. jasså ja..tror jeg skal holde meg litt utenfor denne tråden siden jeg stortsett bare kan fange en fisk og spise den! og ser knapt forskjell på ørret og laks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.