Jump to content

Arsenal.com


Egemannen

Recommended Posts

Må innrømme at det overrasker meg at det på www.arsenal.com ikke står noen ting om hverken signeringen av Nordtveit, og heller ikke noe som helst om at Arsenal spilleren Reyes er Madrids store helt i dag.

 

Er det bare jeg som ikke finner det, eller har andre her også et generelt inntrykk av at www.arsenal.com oppdateres sjeldent og svært tregt?

Link to comment
Share on other sites

Elendig side? NEI! Utforsk siden, ATVO, offisielle medlemskap, mobil og shopping, du finner det meste av historien her, og det er faktisk nå kommet flere spill. Det er mye du kan finne ut her. De kommer også med info om hvordan spillerne gjør det for landslaget. Og intervjuer med reservetrenerne og Vic osv.

 

Snakk om oppdateringer ja, så er ikke Håvard Nordtveit så stor i England som han er her! Kan ikke huske allverdens med 16-17 åringer som blir førstesidestoff på Arsenal.com, han har jo trossalt ikke ankommet London enna. De skriver det de "vet" er sant og legger ikke inn rykter som Owen til Arsenal osv. Det blir mer ei bekreftelses side!

 

Nå for tiden har de jo Gunners 50 Greatest Moment og skriver 50 verdige og historiske artikler. Nå ble også Gilberto kåret til årets nest beste spiller og skriver mye om han. Tidligere har de vel hatt Emirates, Ladies, Clichy og Toure week også, neste blir vel Fabregas. Det er ei offisiel side og kommer som regel ikke med tull. Helst ikke klag over det, tror dere blir blennet med norske øyne her. Vi har da hentet ungutter som aldri kom opp på TV-2 nyhetene før vel. Ei fantastisk side, med intervjuer på Arsenal TV og det meste du trenger til biletter og sånt. Det er trossalt offisielt det som er der!

 

De kan være træge, men til slutt kommer mye på engang, og det meste av det kommer ikke på andre Arsenalsider!

Link to comment
Share on other sites

Ok, så det ikke misforstås: www.arsenal.com er absolutt ingen dårlig side! Poenget mitt var bare det at jeg syns det er veldig mange nyheter (Nordtveit/Reyes etc) som det ikke står noe om. En annen ting er at jeg mener for mye av innholdet er forbeholdt de som betaler for det...men sånn er det vel aknskje nødt til å være.

 

Jeg syns det er flott at det er en ryktefri side, men savner et intervju med Wenger/Henry etc angående alle spekulasjoner. Da hadde vi stakkar fans med tynnslitte nerver hvertfall kunne lest noe vi kunne stolt på.

Link to comment
Share on other sites

Får huske på at Wenger har vært på ferie. Spillerne har vel ferie fortsatt. Wenger er sikkert rundt for å forsterke stallen (får man håpe) og da sier det selv at det ikke er så lett å stille opp på intervjuer med Arsenal.com hele veien.

 

Tror Nordtveit blir offentliggjort 2 juli evt, men som andre sier. Det er ikke mange unggutter som blir nevnt på førstesiden etter at de har signert.

 

Arsenal.com gir oss de offisielle nyhetene og det er jo slik en offisiell side skal være. Alle andre nyheter finner vi andre steder uansett. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...