Imerslundinho Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 ARSENAL - INTER MILAN 29 Juli kl. 17:15 TV-Kanaler: Sky Sports One Arsenal TV Online Streams: www.Myp2p.eu Forumets stream-tråd Dommer: Kommer Skade-info: Injury news Annet: Ute etter klipp fra kampen? Sjekk Arsenalclips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Jeg er egentlig veldig spent på hvordan vi greier oss mot Milan. Det her tror jeg kan bli skikkelig gøy, så jeg håper vi får se kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evy Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Håper inderlig den går på TV. Tipper 2-1 til Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Jeg er egentlig veldig spent på hvordan vi greier oss mot Milan. Det her tror jeg kan bli skikkelig gøy, så jeg håper vi får se kampen. F.C. Internazionale Milano!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Jeg er egentlig veldig spent på hvordan vi greier oss mot Milan. Det her tror jeg kan bli skikkelig gøy, så jeg håper vi får se kampen. F.C. Internazionale Milano!! Er klar over det. De fleste tenker kanskje AC Milan når jeg sier Milan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry#14 Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Vis jeg skal tippe ett resultat så tipper jeg 2-1 til Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 dette blir en fest av en fotball kamp:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Er vel rimelig tidlig og tippe resultater og sånt nå da.. Litt tidlig ute me topicen og eller.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.