Jump to content

Glede....så skuffelse...


Ravenghost

Recommended Posts

Synes det er usmakelig tabloidtaktikk av de som lager saker på hovedsiden av gunners.no å skrive en sak som heter "Wenger blir". I saken står det bare at Wenger blir kontraktstiden ut, som om det ikke har vært klart hele tiden.

Skal de lage en slik sak, burde det vært at Wenger har skrevet under eller i det minste har sagt at han kommer til å skrive under...

Link to comment
Share on other sites

ja veit,alle vet han blir ut 08. Jeg håper selvfølgelig inderlig at han fortsetter etter dette og har faktisk

troen på d også,til tross for dein-saken. han er iferd med å bygge et nytt,ungt og lovende lag og jeg tror ikke han drar uten å ha sett dem "fullfill their potensial"

Link to comment
Share on other sites

Han skriver jo ikke ny kontrakt før den andre er gått ut ...

Link to comment
Share on other sites

Det er ei nyheit i dei fleste aviser, verda over. Kvifor ikkje her? Det er jo mange som har tvilt på Wenger, og ja, faktisk fleire som har tvilt på om han kom til å vere her neste sesong. Sjølvsagt ei heilt legitim sak.

 

Wenger gjer for øvrig som han alltid har gjort, og vil signere ny kontrakt neste sommar, er min prediksjon.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er usmakelig tabloidtaktikk av de som lager saker på hovedsiden av gunners.no å skrive en sak som heter "Wenger blir". I saken står det bare at Wenger blir kontraktstiden ut, som om det ikke har vært klart hele tiden.

Skal de lage en slik sak, burde det vært at Wenger har skrevet under eller i det minste har sagt at han kommer til å skrive under...

 

Som ansvarlig for å ha lagt ut denne nyheten, får jeg svare.

 

For det første; "De" som legger ut nyheter er et begrenset antall frivillige supportere, som har meldt seg for å hjelpe til med nyhetsoppdateringen på gunners.no. Vi har ingen redaksjon, møter eller samtaler om noe av det vi legger ut, alle arbeider hver for seg når den enkelte har tid og lyst.

Vi har således ingenting igjen for å tenke "usmakelig tabloidsk" når vi legger ut nyheter, men hvis du oppfatter det slik er det bare å beklage.

 

Når det gjelder saken i seg selv, så har det ikke vært like åpenbart for alle at Wenger er å finne i Arsenal kommende sesong. Personlig har jeg følt meg rimelig sikker på akkurat det, men det er en rekke andre som ikke har sett det slik. Hvorvidt du mener dette er en nyhet eller ikke, får være opp til deg, men ALLE medier i England betrakter dette som en nyhet. Blandt andre var seriøsiteter som BBC og Sky noen av de første som meldte dette i morges.

 

 

Kim Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Og med det stenger jeg denne tråden. Flott at vi har noen frivillige til å oppdatere forsiden her.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...