Jump to content

Jimmy Briand


sandis

Recommended Posts

Arsenal lnket til Briand

 

Arsenal er interessert i Rennes-talentet Jimmy Briand, ifølge raporter in Frankrike.

 

The 21-year-old did not start the season as a regular at Rennes, but has become a key player in the last few months.

 

Personlig tror jeg ikke det ligger så mye i dette ryktet. Wenger pleier å følge spillere lenge. Hva tror dere?

Link to comment
Share on other sites

Det kan jo hende at han har fulgt han lenge uten at noen har visst om det.

Det er helt sikkert noe i dette ryktet. Han liker franske spillere og han her er sikkert et supertalent.

21 år og nøkkelspiller på Rennes.

Link to comment
Share on other sites

Et typisk Wenger-kjøp i tilfelle. Har aldri hørt om han, men vi får se da. Er jo bare på ryktestadiet enda.

Sikkert god spiller dette, men syns vi skal sikte høyere...øverste hylle med andre ord.

 

Sto også på en side at han er "den nye Henry"......yeah right......han finnes ikke! :D

Link to comment
Share on other sites

Må gjerne kjøpe han,men jeg mener nå vi har nok av spisser, med men mindre vi selger Ali,og Baptista går.

Men uansett,vi har ganske mange gode på den plassen,for og si d sånn..

Når Bendter også er sugen..

Link to comment
Share on other sites

Må gjerne kjøpe han,men jeg mener nå vi har nok av spisser, med men mindre vi selger Ali,og Baptista går.

Men uansett,vi har ganske mange gode på den plassen,for og si d sånn..

Når Bendter også er sugen..

 

 

 

Helt rett , spiss er ikke det første vi må tenke på .. Trenger mær en ving en spiss !

Link to comment
Share on other sites

Må gjerne kjøpe han,men jeg mener nå vi har nok av spisser, med men mindre vi selger Ali,og Baptista går.

Men uansett,vi har ganske mange gode på den plassen,for og si d sånn..

Når Bendter også er sugen..

 

 

 

Helt rett , spiss er ikke det første vi må tenke på .. Trenger mær en ving en spiss !

 

 

Men da må Arsenal begynne å praktisere vingspill da. Det har jo vært ganske fraværende siste årene.

Og når først en kommer rundt å får lagt inn er spissene igjen alt for passive i boksen.

Vi har Rosicky, Freddie, Hleb og Walcott. Ingen av de er egentlig "rene" vinger.

Van Persie kan til nød spille kant, men har vel ikke vært best der.

Rosicky og Hleb er vel egentlig offensive sentrale midtbanespillere. Trekker innover på banen.

Freddie er mer indreløpertypen, som trekker innover han også. Kan spille ving, men ingen god dribler.

Walcott er jo så ung at om han blir høyreving eller spiss er ikke godt å si enda.

 

Så jeg er enig i at vi trenger vinger, men da må vi nok endre litt på strukturen i angrepsspillet.

Driblere med fart og gode innlegg...og som ikke minst... holder seg på kanten.

 

Er jo riktig at vi har fire gode spisser i Henry, Van Persie, Adebayor og Bentner, men jeg tror vi trenger 5, hvis ikke Walcott blir prøvd der da..

 

Baptista og Ali tror jeg forsvinner i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Må gjerne kjøpe han,men jeg mener nå vi har nok av spisser, med men mindre vi selger Ali,og Baptista går.

Men uansett,vi har ganske mange gode på den plassen,for og si d sånn..

Når Bendter også er sugen..

 

Mener du at Bendtner er dårlig?

Har du noen grunnlag for å kalle han sugen?

Det er kanskje en grunn til at Wenger valgte å gi han en ny kontrakt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...