piri Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Er det noen som vet tittelen på den sangen Roger Daltrey fra The Who sang på avslutningsseremonien etter den siste kampen på Highbury i fjor? Er det mulig å kjøpe den/laste den ned fra et sted? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=7iX5sUKzkh0 Sangen heter muligens Highbury Highs? Håper linken hjalp, du kan hvertfall høre(se) den, fantastisk sang forresten! Den dagen der vil jeg huske til siste minutt av livet mitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Ja,mener og huske d var den her ja: Highbury Highs Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Herlig klip det der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Finner ikke sangen noen steder. Noen som har funnet den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Finner ikke sangen noen steder. Noen som har funnet den? Nei,prøvde å sjekke litt rundt omkring,men fant ikke noe jeg heller Noen som vet hvor jeg kan laste ned sangen/få den via MSN eller no? Hadde satt pris på det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.