Up the Arse Posted May 12, 2007 Report Share Posted May 12, 2007 Legger ut noen linker av delvis Arsenal innhold på youtube. De kommer under kategorien humor, og har ikke så mye med dagens lag å gjøre. Here goes: Unike bilder fra en kamp mellom Arsenal - Liverpool. Tror resultatet ble 11-10 i Arsenals favør. Early leavers. Det finnes vel desverre noen sånne på The Grove for tiden. Sid of the Sunday league har ingenting med Arsenal å gjøre, men fotball er etterhvert med. Kanskje et artig gjensyn for dem som likte Hale & Pace. Denne linken er også med Hale & Pace, og har ingenting med fotball å gjøre. De som har reist litt rundt i England, og har vert innom Yorkshire på sin reise, "kjenner" seg kanskje igjen. Noen som har reist med Yorkshire Airlines?. Siste linken er av Freddie. Ikke bare fotball og modelljobbing for den karen. Litt har han lært seg og. Up the Arse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted May 12, 2007 Report Share Posted May 12, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted May 12, 2007 Report Share Posted May 12, 2007 Sikkelig artig kar denne Adebayor, en spiller jeg virkelig har sansen forl.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted May 12, 2007 Report Share Posted May 12, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted May 12, 2007 Report Share Posted May 12, 2007 Sitt den før Er en reklame for puma da hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted May 12, 2007 Report Share Posted May 12, 2007 Litt over 2 mins her på den treninga.. er ikke det Freddie og Mellberg? http://www.youtube.com/watch?v=M0gDwh_An5o...related&search= Så det er derfor de er uvenner altså..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted May 12, 2007 Report Share Posted May 12, 2007 Sikkelig artig kar denne Adebayor, en spiller jeg virkelig har sansen forl.. Helt enig. Og vi har jo alltids andre kule Arsenalspillere også da. Også har vi denne også da. Henry fortsetter og være morsom her også. Denne er også litt morsom. Postet den i Mens vi venter tråden en forleden dag. Top 25 Arsenal mål i Europa er også noe å få med seg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted May 12, 2007 Report Share Posted May 12, 2007 Sikkelig artig kar denne Adebayor, en spiller jeg virkelig har sansen forl.. Helt enig. Og vi har jo alltids andre kule Arsenalspillere også da. Også har vi denne også da. Henry fortsetter og være morsom her også. Denne er også litt morsom. Postet den i Mens vi venter tråden en forleden dag. Top 25 Arsenal mål i Europa er også noe å få med seg Eg såg på Arsenal Mastermind no nettopp imens eg satt i samma stol som dei satt i Link to comment Share on other sites More sharing options...
King Kolo Posted May 12, 2007 Report Share Posted May 12, 2007 Sikkelig artig kar denne Adebayor, en spiller jeg virkelig har sansen forl.. Helt enig. Og vi har jo alltids andre kule Arsenalspillere også da. Også har vi denne også da. Henry fortsetter og være morsom her også. Denne er også litt morsom. Postet den i Mens vi venter tråden en forleden dag. Top 25 Arsenal mål i Europa er også noe å få med seg Hahaha!!! Mange morsomme innslag her... Og det målet til Kanu var bare priceless Fantastisk spiller Kanu på sitt beste Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 Sikkelig artig kar denne Adebayor, en spiller jeg virkelig har sansen forl.. Helt enig. Og vi har jo alltids andre kule Arsenalspillere også da. Også har vi denne også da. Henry fortsetter og være morsom her også. Denne er også litt morsom. Postet den i Mens vi venter tråden en forleden dag. Top 25 Arsenal mål i Europa er også noe å få med seg Bare å gratulere Phillipe Senderos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 Sikkelig artig kar denne Adebayor, en spiller jeg virkelig har sansen forl.. Helt enig. Og vi har jo alltids andre kule Arsenalspillere også da. Også har vi denne også da. Henry fortsetter og være morsom her også. Denne er også litt morsom. Postet den i Mens vi venter tråden en forleden dag. Top 25 Arsenal mål i Europa er også noe å få med seg Bare å gratulere Phillipe Senderos! Ja bare til å gratulere Men da var jo ikke alle med da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=5moRfobOyxo...related&search= For en morsom kamp d var,men er d noe som er mer morro enn og se hvor grinette Ferguson ble da vi scoret på slutten ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 Sikkelig artig kar denne Adebayor, en spiller jeg virkelig har sansen forl.. Helt enig. Og vi har jo alltids andre kule Arsenalspillere også da. Også har vi denne også da. Henry fortsetter og være morsom her også. Denne er også litt morsom. Postet den i Mens vi venter tråden en forleden dag. Top 25 Arsenal mål i Europa er også noe å få med seg Bare å gratulere Phillipe Senderos! Ja bare til å gratulere Men da var jo ikke alle med da Nei, men gratulerer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 Denne er utrulig morsom : http://youtube.com/watch?v=NvEem2bvqWE Lets all have a disco Adebayor PS. først er d den dommeren.. so kjem adebayor Edit: Ha på lyd Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Denne er fin! 50 enormt fine mål fra PL! Mange av Arsenal! Og denne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted May 22, 2007 Report Share Posted May 22, 2007 Film om Roy Keane Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Jeg har lagd en piczo hjemmeside http://pic7.piczo.com/YourHairItsMyHair/?g=37321068&cr=7 der har jeg non Arsenal filmer men lurte på om dere har non forslag..hadde vært kjempe flott har også en Arsenal mappe (eller hva jeg skal kalle d) hvis dere har lyst til å se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggy Posted June 7, 2007 Report Share Posted June 7, 2007 Se spesielt etter 2:20, under Van Persies feiring at Toure klemmer foten Ellers er denne et fint avbrekk fra eksamenslesning... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted June 7, 2007 Report Share Posted June 7, 2007 Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted June 9, 2007 Report Share Posted June 9, 2007 Går det virkelig ann ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted June 9, 2007 Report Share Posted June 9, 2007 sett'n før..skjønner egentlig ikke hva dommern sliter med, flaut på hans vegne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted June 11, 2007 Report Share Posted June 11, 2007 Vet ikke om denne er postet før, men legger den ut for det. http://www.youtube.com/watch?v=wuEcLjbUS1E Litt av hvert fra fotballverdenen Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted June 11, 2007 Report Share Posted June 11, 2007 Den nye Arne Scheie Arsenal FC sesongen 06/07 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted June 12, 2007 Report Share Posted June 12, 2007 Den nye Arne Scheie Arsenal FC sesongen 06/07 Hehehehehe HER er også en morsom kommentator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.