Jump to content

Arsenal-Chelsea


Daniel

Recommended Posts

Okei. Skal hjelpe deg. Først må du ha en torrentklient (Torrentprogram).

 

Jeg foreslår µTorrent. Et enkelt program.

 

1. Last ned og installer µTorrent. Deretter kommer en guide i selve programmet når du åpner det første gangen, som skal hjelpe deg med å stille inn settings (Internetthastigheten din osv.)

 

2. Last ned torrentfilen fra linken jeg ga deg i min forrige post ovenfor.

 

3. Etter å ha stilt inn settingsene, så er du virkelig i gang. Det du må gjøre er vist i bildet under:

utorrentguideJPG7506af16.png

Trykk bilde for å se større versjon. Velg deretter torrent filen du lastet ned, etter å ha trykket på knappen vist ovenfor.

 

4. Da skal nedlastingen av torrenten begynne. Merk at hvis det er få seeders, så vil nedlastingen gå VELDIG tregt.

 

Merk begrepene torrentklient og torrentfil. Klient er selve programmet (Utorrent i dette tilfellet). Torrentfil er f.eks filen du laster ned fra MiniNova (Linken i min forrige post)

 

Lykke til!

 

(Det er vanskelig å formulere seg, når man lager en slik "guide". Si fra hvis det er noe du ikke skjønner)

Link to comment
Share on other sites

Føreslår heller Azureus :xxx: hehe ;) Men DEILIG å se chelsea miste gullhåpe B):D

Link to comment
Share on other sites

Vet resultatet nå, j*vlig at det ikke går ann å vinne med en mann mer! Vi ødela hvertfall Cashleys mulighet til å vinne serien. Så 1.omgang, 2. i morgen tidlig. The future is bright, anyway! Og takk for hjelpen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...