Gunners4ever Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Tøff greie. Her kan du designe dine egne sko, bagger, klokka, sjorte fotballsko OSV. Synd det er ikke er så bra utvalg av design. Men det er kult at du kan bestille designet ditt. litt dyrt. Men ikke verste prisen. www.nikeid.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Stili... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eldar Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Så på Tv hjelper deg, at skoene til en gutt som kjøpte på NikeID, ble ødelagte etter 2 kamper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted May 6, 2007 Author Report Share Posted May 6, 2007 Så på Tv hjelper deg, at skoene til en gutt som kjøpte på NikeID, ble ødelagte etter 2 kamper. Ja. Jeg hørte om det. Men om dette oppstår. er det da bare å kontakte nikeID. Eller.. det er jo kanskje ikke bare bare det. Men det er kult å designe uten å kjøpe. problemet er at du må designe ut av andre sko. Og det er liksom 5 fotballsko eller no. og 2 av dem er nesten like. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 eg har kjøpt alle skoene di siste 2-3 årene der og er veldig fårnøgd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Så på Tv hjelper deg, at skoene til en gutt som kjøpte på NikeID, ble ødelagte etter 2 kamper. Eg "kjenne" han so kjøpte dei skoa Veit ken d e i alle fall .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted May 6, 2007 Author Report Share Posted May 6, 2007 eg har kjøpt alle skoene di siste 2-3 årene der og er veldig fårnøgd Koster det mer enn det det står at skoen koster? må ndu betale for no frakt eller no Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Har sko der fra m hatt de i snart 1 år ! Jeg er stor fornøyd med disse Slik ser de ut.. eller gjore .. De har vart ganske lenge, men kan jo hende fordi jeg bare spillar på gras med dem + jeg har et par Adidas Mundial til gras Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted May 7, 2007 Report Share Posted May 7, 2007 kuult Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted May 7, 2007 Author Report Share Posted May 7, 2007 Har sko der fra m hatt de i snart 1 år ! Jeg er stor fornøyd med disse Slik ser de ut.. eller gjore .. De har vart ganske lenge, men kan jo hende fordi jeg bare spillar på gras med dem + jeg har et par Adidas Mundial til gras stein tøffe sko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted May 7, 2007 Report Share Posted May 7, 2007 Tror jeg skal handle meg et par herifra, er tøft med sin egen personlige sko da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.