hermz Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Jeg har egentlig ikke noe godt forhold til Boing klubben(fotball klubb). Noen som er medlem her? Har vurdert det noen ganger men tror ikke det er vits siden jeg er medlem i AN! Og så får jeg alle Arsenal tinga som er fra Boing av en kompis av meg som er Barca-fan! Må påpeke at den siste Arsenal-plakaten var nydelig! På den var det Charlie George,Liam Brady,Arsene Wenger,Ian Wright,Tony Adams,Robert Pires,Emmanuel Petit,Dennis Bergkamp,Thierry Henry,Patrick Vieira og David Seaman for å nevne noen på plakaten Noen som er medlem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Har hvert før.. Men gadd ikke mere jeg altså,man får så mye piss,som er ubruklig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Jeg var før. Men jeg sluttet siden jeg meldte meg inn i AN. Men jeg hadde egentlig tenkt å slutte likevell, fordi det var så dyrt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Jeg var før. Men jeg sluttet siden jeg meldte meg inn i AN. Men jeg hadde egentlig tenkt å slutte likevell, fordi det var så dyrt. Jeg var å før, men jeg sluttet også p.g.a d var så dyrt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evy Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Syns Boing er dårlig! Bare en masse piss inni som Rosicky!! sa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Hvordan går det med laget "United"? hvis de har serier om dem fortsatt. Var medlem når jeg var mindre og likte å lese boing bladet Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Var medlem en liten stund før jeg fant ut at det var sinnsykt dyrt Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Var medlem en liten stund før jeg fant ut at det var sinnsykt dyrt Samma her Selv om mamma betalte synes jeg litt synn på henne så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Var medlem en god stund før i tiden. Men sluttet etterhvert fordi det var så mye effekter for andre lag enn Arsenal. Men historiene om Dennis Kickstart, United osv var råkule! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Holder meg til andre, dyrt! Mye tull ja. Ei stoppeklokka ble, blant annet, ødelagt første dagen uten grunn. Dårlig kvalitet på det meste. Det er bedre å være medlem for en bestemt klubb. Og ikke få en Arsenalting hver 4. gang eller noe. Men tror nok Boing har forbedret seg siden de dagene jeg var medlem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evy Posted May 7, 2007 Report Share Posted May 7, 2007 Fikk noen grønne boing hansker av en kompis! Brukte de kun i en dag,før den ene hansken revnet opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted May 7, 2007 Report Share Posted May 7, 2007 Var medlem før, men er tross alt 18år og da er det vel litt drøyt å vær med i en slik klubb, meldte meg ut da jeg fylte 11, så har ikke savna det så mye. Var litt tøft med sleivdal historiene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.