Jump to content

"Yohann Pele to Arsenal...


Oskar16

Recommended Posts

Pele to Arsenal...

In a headline you can bet your neck will be repeated over and over again on NewsNow, Le Mans are said to be ready to listen to offers for Yohann Pele this summer. Le Mans chairman Henry Legarda has said: "Yohann Pele will be the only one who will be allowed to leave..." It's thought that Arsenal and Spurs are interested in signing the player...

 

Har ikke hørt noe om han før men viss wenger er intressert så må han jo være god :P .Viss noen har noen filmer eller no så bare send de inn :D

 

link

Link to comment
Share on other sites

Super keeper!

Her synest jeg det bare er å hente han! :)

enig :D

 

Javel?? Har dere fulgt ham lenge, eller er det tilfeldge youtube-klipp som gjør at dere syns han er fantastisk?? Har for min del ikkje sett han utenom på youtube, og sånne klipp er ikkje til å stole på. Kan enkelt få bl.a Dudek til å se fantastisk ut. Har lest gode ting om han på nettet derimot, men det er ikkje nok til å bedømme ham. Kan godt hende han er/blir god, men kan bare si at det blir spennende å se viss han kommer...

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at Wenger henter inn denne gutten, siden Lehamann har skrevet under en ett års kontrakt og Wenger har sagt at han må kjempe om å være første valget mot Almunia. så d tyder vell på at han ikke kommer til å hente inn noen keeper til sommeren. Sier ikke at han ikke kommer til å gjøre det, men jeg tviler.

 

På sånne youtube klipp pleier man og vise det gode man har gjort på banen og ikke det dårlige...så kan ikke dømme Pele ut ifra det klippet!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...