Jump to content

Colin Doyle


fredman

Recommended Posts

Rykter sier at wenger er ute etter den høyt verdsatte unge keeperen Colin Doyle fra Birmingham. 20-åringen har bare et år igjen av kontrakten og er reservekeeper for shay given i irlandtroppen.

stort talent, som jeg faktisk var med min far som er birminghamsupporter og starter og redaktør av birmingham supporterklubb i norge, å så birmingham slå derby 1-0,

dette ligner på et typisk wnger kjøp.. med tanke på at en annen britisk keeperlegende ved navn david seaman eller "safe hands" om du vil ble hentet fra nettop birmingham i ung alder :(

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor bruke energi på å snakke om ryktet er useriøst eller ikke?

Synes du det er useriøst, så bare klikke det tilbake.. ikke les tråden.

 

Hvis du først leser den, så kom gjerne med innspill om spillerene eller hva annet som et aktuelt i tråden. :)

Vi har for mange liksom-mods her, la de gutta som kan det ta seg av ting som ikke er iht. regelverket.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor bruke energi på å snakke om ryktet er useriøst eller ikke?

Synes du det er useriøst, så bare klikke det tilbake.. ikke les tråden.

 

Hvis du først leser den, så kom gjerne med innspill om spillerene eller hva annet som et aktuelt i tråden. :)

Vi har for mange liksom-mods her, la de gutta som kan det ta seg av ting som ikke er iht. regelverket.

Hadde det gått rett in på forumet bare hadde det ikke gjort noe. Det som er dritt er at det opptar plass blant de fire sakene som er på førstesiden, og et Tribalfootball"rykte" er ikke verdt det!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor bruke energi på å snakke om ryktet er useriøst eller ikke?

Synes du det er useriøst, så bare klikke det tilbake.. ikke les tråden.

 

Hvis du først leser den, så kom gjerne med innspill om spillerene eller hva annet som et aktuelt i tråden. :(

Vi har for mange liksom-mods her, la de gutta som kan det ta seg av ting som ikke er iht. regelverket.

Hadde det gått rett in på forumet bare hadde det ikke gjort noe. Det som er dritt er at det opptar plass blant de fire sakene som er på førstesiden, og et Tribalfootball"rykte" er ikke verdt det!!!

 

 

Hva om kansje tribalfootball kansje er lit saklige da ? .. Du vet aldri ! Rykter forblir rykter og dette rykte vil jeg gjærne høre fra andre sider å ikke bare fra tribafootball :) Håper det er sant ! :(;)

Link to comment
Share on other sites

spennende rykte spør du meg :xxx:

 

det som er saken er at det er et rykte, om det betyr at arsenal kjøper han eller ikke er ikke saken, de må ha fått det fra en plass, la oss si at en arsenal speider har hvert på en kamp så spekulerer de gjerne i hvem det kan være og kommer frem til han eller han, eller at noe har fått snusen i hvem det er de er kommet for og se på..

den grunnen er nok for meg, jeg ville helst vist alle spillerne arsenal ser på, og å følge rykter er en måte og få litt greie på det på...

arsenal følger sikkert utviklingen til hundrevis av spillere og et rykte sier mest sansynlig at det er en spiller arsenal følger, det er mer en nok grunn til og følge med på rykter for :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...