Jump to content

Spiller vi på den gamle måten?


Geir_k

Recommended Posts

Jeg mener at Gilberto ikke har "storspilt" på midtstopper plassen!

Det er midtbane han må spille, og ikke midtstopper. Og det er årsaken til at det ikke har fungert på midtbanen, og ikke så bra i forsvaret, tror jeg.

 

hvordan i alle verdens dager kan du si at gilberto har storspilt på midtstopper plassen??

hvis du seriøst mener dette begynner jeg å lure på om du har fotballforståelse, ja i det hele tatt

sett de siste 4 kampene.

med all respekt for deg: så syns jeg du bør tenke deg om før du skriver. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Han skriv jo at han ikkje har storspelt. Du bør kanskje lese før du skriv og kritisera andre? :huh:

 

Uansett: laget er klart hemma av skadeproblemene for tida, og det kan ein ikkje sjå heilt vekk i frå. At ein har visse organisatoriske og generelle problem er dog heva over einkvar tvil og vi har eit stykke å gå for å vere på det toppnivået vi har hatt - i alle fall jamnheita i det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at Gilberto ikke har "storspilt" på midtstopper plassen!

Det er midtbane han må spille, og ikke midtstopper. Og det er årsaken til at det ikke har fungert på midtbanen, og ikke så bra i forsvaret, tror jeg.

 

hvordan i alle verdens dager kan du si at gilberto har storspilt på midtstopper plassen??

hvis du seriøst mener dette begynner jeg å lure på om du har fotballforståelse, ja i det hele tatt

sett de siste 4 kampene.

med all respekt for deg: så syns jeg du bør tenke deg om før du skriver. :huh:

:D :o Say no more :P :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at Gilberto ikke har "storspilt" på midtstopper plassen!

Det er midtbane han må spille, og ikke midtstopper. Og det er årsaken til at det ikke har fungert på midtbanen, og ikke så bra i forsvaret, tror jeg.

 

hvordan i alle verdens dager kan du si at gilberto har storspilt på midtstopper plassen??

hvis du seriøst mener dette begynner jeg å lure på om du har fotballforståelse, ja i det hele tatt

sett de siste 4 kampene.

med all respekt for deg: så syns jeg du bør tenke deg om før du skriver. :huh:

Der dret du så sinnsykt på leggen :o

 

Uansett, jeg er greit fornøyd med det spillemessige denne sesongen når du tenker på hvilke spillere som har vært tilgjengelig til en hver tid. det er ikke hver kamp vi har imponert stort men det er sjelden vi har spilt og vi ikke har hatt flere skikkelig gode angrep. Problemet er klart effektiviteten, et lite regnestykke:

Lag A er drittgode men spissene holder ikke resten av lagets nivå: 1000sjanser*30%eff.=300scoringer

Lag B er ganske dårlige men de har et fantastisk spisspar som "alltid" scorer på mulighetene sine: 600sjanser*60% eff.= 360 scoringer .

Ergo effektivitet er egentlig viktigere enn å skape sjanser, fordi du vet at laget mest sannsynlig vil få et par sjanser uansett. Skjønt man oppnår aldri 100% effektivitet i en sesong så man må derfor sørge fo å skape flest muligheter for seg selv, men man må og terpe på å sette de!

Link to comment
Share on other sites

VKE har mange gode poeng !

 

Jeg mener det er "tafatthet" på banen og dødballer både for og imot som er svakheten til Arsenal denne sesong.

"Tafatthet" blir jo et resultat av "nye" spillere som skal opp og frem for å erstatte skadete spillere. Da mangler det gode samspillet vi er vant til å se. De posisjonerer seg ikke riktig. Desverre.

Link to comment
Share on other sites

VKE har mange gode poeng !

 

Jeg mener det er "tafatthet" på banen og dødballer både for og imot som er svakheten til Arsenal denne sesong.

"Tafatthet" blir jo et resultat av "nye" spillere som skal opp og frem for å erstatte skadete spillere. Da mangler det gode samspillet vi er vant til å se. De posisjonerer seg ikke riktig. Desverre.

 

Helt enig me deg der 1general!!!

Akkuratt det du sier me tafatthet er helt rett...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...