Jump to content

Sensur???


Ravenghost

Recommended Posts

Dette er et forum for Arsenal-fans, og da synes jeg alle oss her inne bør respekteres av andre, og respektere andre. At noen da sitter seg på høye stoler og sletter innlegg/topics som verken er usaklige, støtende eller noe annet slikt er helt idiotisk!!! Selv skrev jeg inn et nytt topic her i går, men det er visst borte nå - det var et saklig innlegg som slett ikke inneholdt noe støtende osv.

 

Skjerp dere, dere som er ansvarlige for dette!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette er et forum for Arsenal-fans, og da synes jeg alle oss her inne bør respekteres av andre, og respektere andre. At noen da sitter seg på høye stoler og sletter innlegg/topics som verken er usaklige, støtende eller noe annet slikt er helt idiotisk!!! Selv skrev jeg inn et nytt topic her i går, men det er visst borte nå - det var et saklig innlegg som slett ikke inneholdt noe støtende osv.

 

Skjerp dere, dere som er ansvarlige for dette!!!

 

 

jeg tror ikke det ble sensurert bort men flettet inn i en tråd som allerede er opprettet.

 

BE

 

EDIT: tenkte jegskulle finne den for deg men jeg husker ikke hva den handlet om. var det man U og at motstasndere ikke gir alt?

 

EDIT 2:

Den ligger her:

http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=80&st=440

Link to comment
Share on other sites

Dette er gjort fordi det handlet om noe som var laget tråd om fra før. Derfor har mod gjort en god jobb når personen har flytta postene i den tråden til den allerede eksisterende tråden..

 

Det er andre enn de som er ansvarlige for det som må skjerpe seg!

Link to comment
Share on other sites

Enig med Helmik!

Må bare være glad at mod gjør jobben sin!

Før Evju ble moderator, da var jo alle sure og sutret om nye moderatorer osv.

 

Det har jo ingenting med at ikke moderatorne har respekt for andre at de sletter innlegg eller tråder, det er for å holde orden!

MEN vi skal ha respekt for andre og omvendt!

Det er jeg enig i! Men det har ingenting med at mod sletter forskjellige ting på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sletter sjeldent innlegg, og aldri innlegg som ikke er støtende. Men jeg flytter stadig vekk tråder inn i andre, eksisterende tråder. Det hender også jeg stenger tråder som sklir ut.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...