Jump to content

Patrick Vieira til Inter.


Guest Thierry Henry

Recommended Posts

Guest Thierry Henry

nå begynner vieira ryktene igjen, i fjor sommer va d snakk om en overgang til Real-Madrid.

 

nå er Inter interessert i vieira.

 

 

men jeg tror likevel at d ikke kommer til å skje siden Edu dra sannsynligivs og Arsene Wenger sliter ikke med transfer midler.

 

så jeg ser ingen grunn til at d skal skje.

Link to comment
Share on other sites

Vieira har tidlegare vore veldig klar på at det er uaktuelt å spele i serie A pga rasismen der, og med tanke på det som har skjedd i Spania denne sesongen så virkar vel ikkje ein overgang til Real meir forlokkande enn tidlegare.

 

mvh Stian

Link to comment
Share on other sites

Vieira har tidlegare vore veldig klar på at det er uaktuelt å spele i serie A pga rasismen der, og med tanke på det som har skjedd i Spania denne sesongen så virkar vel ikkje ein overgang til Real meir forlokkande enn tidlegare.

 

mvh Stian

4284[/snapback]

 

 

enig med deg der stian, og han vil nok ikke dra etter at han for en eller to uke ( r) sida sa at han ville bli i Arsenal noen sesonger til og da tror jeg neppe at han vil dra til et land med rasistiske fans i hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er det som ikke vil ha en Vieira i sin tropp.... Det kommer til å oppstå rykter rundt han så lenge han spiller fotball.

Han kommer til å spille for Arsenal i mange år til, det er jeg bombesikker på. Han tilhører oss og det er vi fryktelig glad for :lol:

 

Når han valgte å spille for oss, etter ifjor sommer(Real Madrid..) Så gjør han det langt frem i tid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...