Rosicky07 Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 steve perryman ligger i bergen. eg handler alt fotball utstyr drakter,sko,t-shorter osv. er alltid like fornøyd er det noen andre som handler der? ps det ligger rett rundt hjørne med the scottman Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Jeg er veldig fornøyd med tingene der. Men er det ikke slik at vi ikke får samme farge på draktnumrene som de har på draktene? De har vel bare 2 elller noe sånt farger. Det er litt lenge siden jeg har kjøpt der så jeg er litt usikker på det. Vet du noe om det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sande Lien Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 jeg har aldri vært på noen steve perryman butikk, men kjøpte tur gjennom steve perryman (reiseselskapet)til arsenal-tottenham nå i januar... å jeg kunne vel ikke vært mere fornøyd!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 16, 2007 Author Report Share Posted February 16, 2007 Jeg er veldig fornøyd med tingene der. Men er det ikke slik at vi ikke får samme farge på draktnumrene som de har på draktene? De har vel bare 2 elller noe sånt farger. Det er litt lenge siden jeg har kjøpt der så jeg er litt usikker på det. Vet du noe om det? eg kjøpte begge arsenal draktene der di hadde akurat di nummeren og bokstavene i riktig farge hvit på hjemme drakten og svart på borte drakten . Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 har kjøpt flere ting der ja. Har kjøpt Arsenal drakten der og men nesten alle Fly Emirates bokstavene falt av eller "løsnet" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 16, 2007 Author Report Share Posted February 16, 2007 har kjøpt flere ting der ja. Har kjøpt Arsenal drakten der og men nesten alle Fly Emirates bokstavene falt av eller "løsnet" vasket du den på 30 grader då ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
firefox^ Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Kjøpt fleire arsenal drakter der ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 vet ikke. det var mamma som vasket den. Hun sier hun vasket den på 30 grader :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Det er litt bentenkelig for en gooner å handle på Steve Perryman... Mannen var jo kaptein for scum... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 har kjøpt flere ting der ja. Har kjøpt Arsenal drakten der og men nesten alle Fly Emirates bokstavene falt av eller "løsnet" vasket du den på 30 grader då ? eg vasker ALLTID draktene for seg selv, og ja vasker mine på 30 grader, men etter 5 vask så har det begynt å løsne noen bokstaver på mine nye Arsenal drakter og det er veldigt trasigt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Har faktisk handlet der i Bergen(fornøyd), men dusten selv er jo en for***** cunt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 har kjøpt flere ting der ja. Har kjøpt Arsenal drakten der og men nesten alle Fly Emirates bokstavene falt av eller "løsnet" vasket du den på 30 grader då ? eg vasker ALLTID draktene for seg selv, og ja vasker mine på 30 grader, men etter 5 vask så har det begynt å løsne noen bokstaver på mine nye Arsenal drakter og det er veldigt trasigt!! Slik gjør også jeg det og opplever det samme med bokstavene Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 Det er drit kjedelig med at fly emirates trykket faller av etter vært... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 Jeg kjøpte fra Arsenal.com, alt er like fint inntakt etter minst 10vasker! Så det er ivertfall kvalitet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 20, 2007 Author Report Share Posted February 20, 2007 er det kunn folk som har kjøpt på steve perryman som har dette problemet med bokstavene ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 Jeg har kjøpt 3 draker i Arsenal shopen i North London og alle bokstavene på de 3 drakten sprekker og løsner fra draktene Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramsrud Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 Har kjøpt drakter igjennom fotballshop.no og gunners.no og er storfornøyd. Vasket de både på 30 og 40 grader (ettersom hvor bra svettelukta sitter) og verken bokstaver eller tall har begynt å falme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.