Jump to content

steve perryman


Rosicky07

Recommended Posts

Jeg er veldig fornøyd med tingene der. Men er det ikke slik at vi ikke får samme farge på draktnumrene som de har på draktene?

De har vel bare 2 elller noe sånt farger. Det er litt lenge siden jeg har kjøpt der så jeg er litt usikker på det. Vet du noe om det?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig fornøyd med tingene der. Men er det ikke slik at vi ikke får samme farge på draktnumrene som de har på draktene?

De har vel bare 2 elller noe sånt farger. Det er litt lenge siden jeg har kjøpt der så jeg er litt usikker på det. Vet du noe om det?

eg kjøpte begge arsenal draktene der di hadde akurat di nummeren og bokstavene i riktig farge hvit på hjemme drakten og svart på borte drakten . :)

Link to comment
Share on other sites

har kjøpt flere ting der ja. Har kjøpt Arsenal drakten der og men nesten alle Fly Emirates bokstavene falt av eller "løsnet" :(

 

vasket du den på 30 grader då ?

 

eg vasker ALLTID draktene for seg selv, og ja vasker mine på 30 grader, men etter 5 vask så har det begynt å løsne noen bokstaver på mine nye Arsenal drakter og det er veldigt trasigt!! ;)

Link to comment
Share on other sites

har kjøpt flere ting der ja. Har kjøpt Arsenal drakten der og men nesten alle Fly Emirates bokstavene falt av eller "løsnet" :(

 

vasket du den på 30 grader då ?

 

eg vasker ALLTID draktene for seg selv, og ja vasker mine på 30 grader, men etter 5 vask så har det begynt å løsne noen bokstaver på mine nye Arsenal drakter og det er veldigt trasigt!! :ph34r:

Slik gjør også jeg det og opplever det samme med bokstavene :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...