Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Kan vel ikke være han, ettersom han har spilt i mer enn 4 land (6).

I tillegg skriver han "spilte", så spilleren må ha lagt opp...

 

Nei, Stompa, tror vi trenger litt mer...

Er ikke Carew nei.

 

Nye hint.

-Spillte på landslaget ilag med Mini og Myggen.

-Stod over landskamp mot Frankrike som protest mot at dem dreiv med prøvesprengninger i Stillehavet.

Link to comment
Share on other sites

Jobber i dag som sportsjournalist, og skriver blogg for en engelsk radio- og tvkringkaster.

Ble frigjort av en klubb som spiller i laveredivisjoner, i April 2009, som er inne i en storsatsning nå. En annen spiller har i disse dager avburtt kontrakten med denne klubben.

Link to comment
Share on other sites

- Spillt i to europeiske toppklubber.

- Spiller i p.d.d i sitt hjemland i sin første proffesjonelle klubb.

- Debuterte i sin første europeiske klubb mot Leicester i 2001.

 

Lykke til!

Kunne vært Adriano, som nå er tilbake i Flamengo, men han har vel aldri spilt mot Leicester, og han spilte for tre toppklubber i Europa.

Vanskelig den der, uten flere hint.

Link to comment
Share on other sites

jepp, og da skal vi frem til hvilken spiller?

 

Oj, skal si man må gå i detalj :) Skrev bare Macbeth jeg da, mente selvfølgelig han på Rosenborg. Kan ikke Shakespeare`s rollefigurer i hodet.

Men stompa skal ha kreditt for å lynraskt utnytte min "feil" hvertfall B)

 

 

 

 

ON TOPIC: Kan svaret være Juan Sebastian Veron?

 

Synes det er unødvendig å spørre etter flere alternativer med èn gang

Link to comment
Share on other sites

Oj, skal si man må gå i detalj :) Skrev bare Macbeth jeg da, mente selvfølgelig han på Rosenborg. Kan ikke Shakespeare`s rollefigurer i hodet.

Men stompa skal ha kreditt for å lynraskt utnytte min "feil" hvertfall B)

ON TOPIC: Kan svaret være Juan Sebastian Veron?

 

Synes det er unødvendig å spørre etter flere alternativer med èn gang

Gjelder å være på hugget vettu B)

Men tenkte at dette kanskje kunne være Shevchenko, men er også itvil om det var Leichester han fikk sin debuet mot, virker rart.

Link to comment
Share on other sites

Oj, skal si man må gå i detalj :) Skrev bare Macbeth jeg da, mente selvfølgelig han på Rosenborg. Kan ikke Shakespeare`s rollefigurer i hodet.

Men stompa skal ha kreditt for å lynraskt utnytte min "feil" hvertfall B)

ON TOPIC: Kan svaret være Juan Sebastian Veron?

 

Synes det er unødvendig å spørre etter flere alternativer med èn gang

Ser ut som at du trenger flere alternativer selv.

Veron har jo spilt i laaaangt fler enn 2 europeiske toppklubber. Inter, Chelsea og Manu er jo desidert toppklubber, og man kan vel også kalle Parma og Sampdoria toppklubber.

 

Til Stompa er det bare å si: hvilken verdensel ligger Ukraina i? Jo, Europa. Derfor er det ikke A.Schevchenko, siden han debuterte for sin Ukrainske klubb lenge før 2001. Det må være en ikke-europeer det er snakk om.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som at du trenger flere alternativer selv.

Veron har jo spilt i laaaangt fler enn 2 europeiske toppklubber. Inter, Chelsea og Manu er jo desidert toppklubber, og man kan vel også kalle Parma og Sampdoria toppklubber.

 

Til Stompa er det bare å si: hvilken verdensel ligger Ukraina i? Jo, Europa. Derfor er det ikke A.Schevchenko, siden han debuterte for sin Ukrainske klubb lenge før 2001. Det må være en ikke-europeer det er snakk om.

Synest ikke det går tydlig fram at spillern må komme fra en annen plass enn Europa. Men skal være med på at Scheva var et dårlig forslag med tanke på hva tid han startet sin proff, karriere.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som at du trenger flere alternativer selv.

Veron har jo spilt i laaaangt fler enn 2 europeiske toppklubber. Inter, Chelsea og Manu er jo desidert toppklubber, og man kan vel også kalle Parma og Sampdoria toppklubber.

 

Til Stompa er det bare å si: hvilken verdensel ligger Ukraina i? Jo, Europa. Derfor er det ikke A.Schevchenko, siden han debuterte for sin Ukrainske klubb lenge før 2001. Det må være en ikke-europeer det er snakk om.

 

Spent på hvordan du forklarer at han har spilt i laaaaangt flere enn to europeiske toppklubber... (?) Han har spilt for TRE toppklubber.

 

Ok jeg glemte at han var på lån i Inter. Hvis Sampdoria, Lazio og Parma defineres som toppklubber, noe de ikke skal og jeg er sikker på de ikke gjør, ja da har man nok av alternativer å ta av hvertfall! Ja selvfølgelig kan det hende jeg trenger flere alternativer selv, men det jeg mener er at du ikke trenger å hinte etter flere hint på første post etter "oppgaven" ble lagt ut. KAN være at noen greier seg med de alternativene selv om ikke du gjør det. Greit å hvertfall la det komme inn en del forslag eller la det gå en liten periode før man kommer med nye hint! Det er da hvertfall mitt ståsted

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...