Petter_The_Yid Posted March 26, 2005 Report Share Posted March 26, 2005 Hvem av dere er det som bruker denne mail-adressen? Trodde vi var ferdig med "gooners in disguise" på TV forumet nå... Grow up! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted March 26, 2005 Report Share Posted March 26, 2005 Not me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted March 26, 2005 Report Share Posted March 26, 2005 Hvem av dere er det som bruker denne mail-adressen? Trodde vi var ferdig med "gooners in disguise" på TV forumet nå... Grow up! 4154[/snapback] Synd på TV forumet som fremdeles lider av Stalin veldet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter_The_Yid Posted March 26, 2005 Author Report Share Posted March 26, 2005 Så lenge brukerne våre er fornøyde så kunne jeg ikke gitt mer faen i hva du mener, Jørn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted March 26, 2005 Report Share Posted March 26, 2005 Nå vet jeg at flere av brukerne kunne ønsket litt mer bredde på forumet, men la nå det være så det være vil. Dere Stalinister før gjøre som dere lyster. At du som vanlig oppfører deg som uoppdragen fjortiss på et annet lags forum, er heller ikke noe nytt. Kutt ut banningen, lillebror! God påske til deg også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted March 26, 2005 Report Share Posted March 26, 2005 hehe unnskyld meg, men hva er tv-forumet, og hva handler alt dette om?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted March 26, 2005 Report Share Posted March 26, 2005 Stalinistene høyborg; Tottenhams Venner`s debattforum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter_The_Yid Posted March 26, 2005 Author Report Share Posted March 26, 2005 At du som vanlig oppfører deg som uoppdragen fjortiss på et annet lags forum, er heller ikke noe nytt. Litt komisk at du drar fram akkurat noe sånt i en tråd som dette. Er uansett ikke innpå her for å diskutere crap med deg, noe jeg ser du legger opp til. Kunne heller tenke meg et svar fra denne dial_square fyren framfor å høre på deg. Come on England! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted March 26, 2005 Report Share Posted March 26, 2005 Jeg prater ikke "crap", jeg prøver bare å lære den litt normal høflighet. Det trengs...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted March 26, 2005 Report Share Posted March 26, 2005 Coooooome on you Spuuuuuurs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted March 27, 2005 Report Share Posted March 27, 2005 Du har rett Toggen....Alt var bedre før Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted March 28, 2005 Report Share Posted March 28, 2005 Jørn og Petter: Ta meldingene til hverandre på PM ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter_The_Yid Posted March 28, 2005 Author Report Share Posted March 28, 2005 Jørn og Petter: Ta meldingene til hverandre på PM ! 4243[/snapback] Kan ikke si jeg har stor interesse av det. Bohemen 25 april, Kjellus? "Shall we sing a song for you" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eivind Posted March 29, 2005 Report Share Posted March 29, 2005 Jørn og Petter: Ta meldingene til hverandre på PM ! 4243[/snapback] Kan ikke si jeg har stor interesse av det. Bohemen 25 april, Kjellus? "Shall we sing a song for you" 4277[/snapback] hohoho, var ikke et knyst å høre fra lukka avdeling forrige gang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted March 29, 2005 Report Share Posted March 29, 2005 "You lost 5-4 in your cup final" Teddy is still a cunt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted March 31, 2005 Report Share Posted March 31, 2005 Jørn og Petter: Ta meldingene til hverandre på PM ! 4243[/snapback] Kan ikke si jeg har stor interesse av det. Bohemen 25 april, Kjellus? "Shall we sing a song for you" 4277[/snapback] 61 ... never again ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.