Jump to content

Arsenal Stadium History


Emirates89

Recommended Posts

Jeg fikk den boka idag.

 

Jeg har ikke lest så mye i den enda, men jeg kan fortelle litt om den da..

 

Den er delt opp i 13 kapitler. Det begynner med "Highbury Remembered", så fortsetter det utover, fra den første stadion til Highbury, og alle oppturer og nedturer osv.

Den er en haug med bilder beskriver ganske mye, og som er verdt å ha.

 

Jeg skal komme tilbake med mer informasjon seinere, etterhvert som jeg får lest boka!

 

Lenge lever Highbury

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde ikke visa kortet mitt da. Så jeg måtte bestille den fra bokkilden. Der kostet den rundt 400kr (dette er inklusiv porto)

 

Men råder alle til å kjøpe fra Amazon Rett under ser dere jo et tilbud med både Perry Groves og Highbury for bare £24.70. Eller så kan dere nøye dere med bare Highbury boka for £12.48. Dette er hvis dere har kort da.

 

Boka er stappa med bilder, og er helt fantastisk god å lese. Anbefales på det sterkeste. Dette sier jeg som bare er ferdig med første kapittelet:D

 

EDIT:

Da har jeg lest litt lengere. Kapittel 2 beskriver Utviklinga til klubben, Stadioene de har hatt, og fargene på draktene og vanskeligheten med å skaffe seg en stabil økonomi osv. Dette er skikkelig informasjon som vil gi Arsenal supportere noe å tenke over!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ikke akkurat om boka dette, men uansett handler det om Highbury.

 

Jeg fikk "The Highbury Years"-DVD'n i julegave og så den her om dagen.

 

Sikkert flere av dere som har sett den?

 

En flott film om vår kjære Highbury. Det var spesielt å se igjen alle klippene fra bl.a. årene vi vant serien, Rocky herlige driv med ballen, Vieira's kanontreff mot Newcastle og ikke minst når Henry kysser gressmatta og Highbury farvel mot Wigan.

 

Det var makabert å se gravemaskinene hamre løs på The Clock End når jeg var der i høst. Plaskregna den dagen naturligvis.... Men fikk i det minste et lite glimt av stadion før mesteparten var borte.

 

Men, ingen grunn til å sørge over det nå. Det er nye tider med en fantastisk stadion litt lenger borti gata og det ser ut til at vi får og kommer til å få mange herlige minner fra Ashburton Grove også etterhvert. :)

Jeg har ihvertfall aldri sett maken. helt utrolig!

 

Jaja, skulle egentlig bare si at jeg syns det var en veldig bra film. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...