Jump to content

Club Level


Richardinho

Recommended Posts

Dette er noe jeg gjerne skulle ha visst jeg også!

På MatchDay.no får man visst kun Club Level plasser, men jeg har hørt det skal være litt dårligere stemning der ettersom det er plasser for turister, er dette sant? I så fall vil jeg prøve å bestille blant "Hard-Core supporterene". :D

Link to comment
Share on other sites

Satt selv på Club Level, rett over portugiserne, rett og slett var jeg vel den som jublet mest der jeg satt. MEN det er fantastiske plasser, verdens fineste toaletter, bilder av legender på veggene. Så også 2-3 damespillere og Keith Edelman der :) Det er TV-skjermer overalt der inne, viser selvfølgelig ATVO, kan gå inn å kjøpe i kiosken uten å stå i kø i 15 minutter, men det er vel best å sitte med ordentlige goonere!!

Link to comment
Share on other sites

satt der mot charlton, å som det sies over, lite synging, folk sitter(MANN SKAL IKKE SITTE PÅ FOTBALLKAMP!!!)men, gratis øl i pausa, uten kø for å få den, fine doer bilder, arsenal tv osv som nevnt over..jeg mener, viktigste er å se arsenal..så kjøp :)

Link to comment
Share on other sites

Men føler du stemningen på stadion derfra? Og kan man slippe jubelen løs når det blir mål, eller bare sitte og klappe?

Du kan rive deg løs når Arsenal scorer, det "sprenger" når det blir mål uansett hvor du sitter, også herlig stemning uansett hvor du sitter. Men fattern sa at jeg måtte sette meg ned for noen turister rett bak meg, som er en stor ulempe! Men der det er mest stemning er det vel bare sesongkort.

Link to comment
Share on other sites

Har sett at bl.a. Steve Perryman har billetter her. Hvordan er disse plassene?

 

-Stemning?

-Synging?

-Jubling?

-Utsikt?

 

-Hvilke selskaper har plasser her?

 

Jeg vet ihvertfall at fotballturer har... Reiste med dem i September.

Så første hjemmeseieren på Ashburton!!!! :P

Link to comment
Share on other sites

Skulle jeg anbefale et sted å sitte, måtte det blitt rett til venstre eller høyre for bortesupporter'ne! Der er det sinnsykt trøkk, med synging, skriking og kjefting til hverandre! Sinnsyktfett!!

 

 

Dette kan jeg skrive under på..

På min tredje kamp på Highbury fikk jeg plass rett ved siden av bortesupporterne,

da fikk jeg en helt annen "tribuneopplevelse" en jeg har opplevd før andre steder på stadioen..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også Club Level som eneste erfaring fra Emirates. Som det sies her, det bærer preg av turister. Jeg var der på Arsenal-Hamburg i CL, og det var svensker, nordmenn og til og med noen tyskere på alle kanter. Jeg ble til og med bedt om å sette deg med ned fordi jeg var litt engasjert i kampens hete. Skuffende lite synging derfra, selv om jeg sang til jeg var helt ferdig, og var så hes som jeg aldri før har vært.

 

Men utsikten er veldig bra, og jeg satt på block 67 som er matchday sine plasser. Dvs at jeg satt rett over bortefansen, som var en morsom opplevelsen. Så jeg tipper at Club Level bærer preg av firmaer som har sesongbilletter og selger dem som pakketurer. Jeg betalte ikke mer enn 1950,- for to netter på et fin fint hotell (Jury Islington Inn) og billett til kampen. Men vil du stå blant kjernen, ville jeg nok foretrukket et annet sted!

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

Har kjøpt billetter på mitt red membership i dag, green quadrant, block 22, row 22.

Noen som kan si meg hvordan disse billettene er? Hvordan er stemningen her?

 

Lurer også på hvor borte-fansen sitter på emirates?

 

Vidar

 

Hei !

 

Sjekk ut dette:

 

http://www.arsenal.com/membership/article....5&title=Tickets

 

Hvis disse billettene er på club level, har du borte-fansen omtrent rett under deg :)

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

Har kjøpt billetter på mitt red membership i dag, green quadrant, block 22, row 22.

Noen som kan si meg hvordan disse billettene er? Hvordan er stemningen her?

 

Lurer også på hvor borte-fansen sitter på emirates?

 

Vidar

Du sit nok ganske rett ved sida av bortefansen vil eg tru. Desse billettane er ikkje på club level, men nede ved grasmatta.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...