Jump to content

januar mnd!!


pacman

Recommended Posts

på de neste 4-5 kampene får vi vite mye om hvordan sesongen vår blir!

 

liverpool borte i FA cup er langt fra noen enkel kamp, pool har ikke tapt hjemme på veldig lenge, samme med liga cupen... etter det blackburn borte, og det er jo et fighter lag som vi fort kan tape mot.... moan u hjemme kan og alt skje egentlig... etter det har vi city det er vel den kampen jeg føler meg tryggest på...

 

får vi en del spillere tilbake nå og klarer et lite run, så kan det se greit ut, det er jo i cupene vi har vanskelig trekning og på en måte det beste vi kan håpe på i år, men skulle vi ryke i der har vi bare CL igjen og der er det mange om beinet..

 

håper vi klarer og få en liten luke sånn at vi er safe med tanke på CL spill, og at spillerne da kansje har litt lettere for og konsentrere seg om og gjore det bra i cupene

 

i PL er ligamesterskapet kjørt og vi spiller for CL fotball neste år stort sett, har et håp om 3 plass, men tviler på det blir enkelt, så lenge vi holder oss der oppe blant de fire beste og gjør det bra i cupene så er jo det på en måte det beste vi kan håpe på..

 

hvordan tror dere det ser ut etter denne mnd???

 

liker ikke dette med at cesc er ute mot pool i fa cup :blink:

Link to comment
Share on other sites

møter vi ikke liverpool i lc da?:?:

på de neste 4-5 kampene får vi vite mye om hvordan sesongen vår blir!

 

liverpool borte i FA cup liverpool borte i FA cup er langt fra noen enkel kamp, pool har ikke tapt hjemme på veldig lenge,samme med liga cupen...

Link to comment
Share on other sites

Men det forrige resultatet var på Emirates stadium, og de fleste her kjenner til Liverpool`s hjemmeform og Arsenal`s borteform. Så dette ser langt fra lovende ut selv om vi har noen spillere i form. Vi mangler fortsatt en del spillere, men heldigvis er Henry tilbake. Hvis vi klamrer oss til uavgjort er jeg veldig fornøyd. Klarer vi noe bedre enn det blir jeg svært overrasket.

 

Jeg skal dessverre sitte med en Liverpool-fan og se denne kampen. Har også Hleb91 ved siden av meg når jeg ser kampen. Hvis jeg får se denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Med en Henry og van Persie i toppform, pluss en solif midtbane, og et fantastisk forsvar, tror jeg vi skal klare å hamskes med Liverpool.

Det forrige resultatet mot Liverpool var veldig lovende B)

 

har hvert så mye frem og tilbake med om RVP spiller eller ikke, leste på skysports i går at han var suspendert, så leste jeg her inne at noen hadde lest på arsenal.com at han skulle spille..

 

noen som vet det sikkert?

Link to comment
Share on other sites

Januar har til nå vært en møkka mnd. syns jeg. Resultatene har for all del vært greie, men spillerSALGENE har vært elendige. Muligens Ade og Ljungberg. Ikke minst Stokes for kun 2£ mill. til Sunderland (noen som vet om det er noen klausuler om tilbakesalg etc.?). Wenger har som forventet IKKE KJØPT noen nye spillere til nå, og det skuffer, selv om forventet! For håpe at resultatmessig fortsetter sånn så de har gjort til nå i Jan :)

Link to comment
Share on other sites

Ikke minst Stokes for kun 2£ mill. til Sunderland (noen som vet om det er noen klausuler om tilbakesalg etc.?).

Var nok vi som skylda Sunderland ettersom vi fikk Theo.

 

Hva mener du med Sunderland og Theo. Han kom da vitterlig fra Southampton. Ellers så tror jeg vi kommer styrket ut av denne Januarmåned. Tror Wenger driver et lite ryddesalg for å skape en mer oversiktelig stall, og forhåpentligvis plass til en stor signering eller to til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

ser ut til at januar skal bli den konge mnd ;) ;) ;)

 

håper dette forsetter, fy faen for en kamp i dag, og de som har fått mest pepper så leverer de stærkeste prestasjonene :P

 

håper vi forsetter denne stingende stimen vår no, så blir det bra :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...