Jump to content

Glede


ben lakris

Recommended Posts

Det svinger om dagen. Vi hadde en tråd preget av så mye irritasjon etter kampen mot Sheffield. Så kom tråden etter kampen mot Charlton

Jeg laget her om dagen en tråd om furting. Nå føler jeg virkelig for å lage en ny tråd.

Om glede. Det svinger.

I gamle Sovjet mener jeg å huske man hadde noe som kaltes kremlogi. Det handlet om at man ut i fra storpolitikeres oppførsel, måter de sto oppstilt på bilder og slikt, kunne si noe om den fremtidige utviklingen for det øverste politiske toppsjiktet og fremtiden for den enkelte politiker. Dette var tanker jeg fikk under kampen mot Charlton.

Hvorfor? Det høres rimelig sprøtt ut. Men oppførselen til gutta, måten de var på og reaksjonene vi så hos Wenger indikerer noe om fremtiden, tenker jeg, og derfor assosiasjonen.

Henry strålte og smilte gjennom hele kampen. van Persie løfter Henry vennskapelig over skulderen. Alle ler. Vi ser den utrolige gleden hos Hoyte etter hans første PL-mål. Og den enda større gleden hos lagkameratene på hans vegne. Vi ser spillerne som sitter sivilt. Adebayor danser med Henry. Eboue kommer og klemmer Hoyte. Og det viktigste av alt Henry løper rett bort til Wenger etter straffeskåringen sin.

Alt dette gleder en kompromissløs Arsenalfan. Mer enn seire etter glitrende spill. Og jeg våger følgende spådom på bakgrunn av "kremlogien" jeg så i går og beskrev over: Dette laget vårt har en stor fremtid. Jeg tror de vil få ut sitt enorme potensial, bli stabile over tid og fortsette å glede seg over å spille for dette laget.

For i går strålte de alle og det er jeg sikker på at alle vi arsenalfan her inne på forumet også gjorde.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...