Jump to content

Get him back!!!


Korslundinho

Recommended Posts

Du sier du vil beholde rutinen i klubben, er et veldig lite beløp penger(I denne sammenheng) som det ville kostet å gi Pires en toårskontrakt ikke verd det?Du sier Wenger ønsket å ha med seg Pires videre, så sa Pires at han ville ha en et år lengre kontrakt. Synes du Wenger gir et voldsomt uttrykk for at han er opptatt av at Pires blir med videre når han ikke godtar dette?

"Franskmannen har i utgangspunktet ønsket å bli værende i Arsenal, men fikk ikke kontrakten han ønsket."sitert fra VGNett. Når jeg leser dette blir jeg nesten litt lei meg. Jeg aner at kun med litt medgjørlighet fra Arsenal sin side hadde Pires vært i Arsenal den dag i dag. Hvem vet, kanskje vi kunne ledet serien i skrivende øyeblikk da?Han var tross alt kjempegod i korte glimt forrige sesong.

Du kritiserer Campbell for hans spill hans siste sesong i Arsenal, noe av grunnen til at det ikke var noen stor sesong var at han ofte måtte spille med Senderos i midtforsvaret på grunn av Afrikamesterskapet og noen skader på Toure. Dette er en veldig dårlig miks og gjorde at de begge framsto veldig svakt. Husk nå at han tross alt goallet i CL-finalen. Et mål som strengt tatt burde vært helt avgjørende for at vi vant kampen med tanke på alle de enorme mulighetene Henry hadde.

Unnskyld hvis jeg uttrykte meg uklart i sted, synes du det var viktigere for Arsenal i fjor sommer at vi beholdt Song enn Pires?

Det er viktigare med kvalitet enn rutine i troppen. Det beste er sjølvsagt ein kombinasjon, men det er ingen garanti for at Robert Pires ville holdt vår standard denne sesongen, eller i alle fall ikkje neste. Det var ting som tyda på at Bob var på vei nedover i prestasjonsnivå.

 

Pires ynskja å vere i Arsenal, og Arsenal ynskte å beholde han. Pires ynskte likevel ikkje vere i Arsenal, om han ikkje fekk ei toårskontrakt. Arsenal har ein politikk om at spelarar over ein viss alder ikkje får tilbud om lenger enn eittårskontrakter. Dette veit Pires utmerka godt!! Han veit også at det ikkje er noko i å signere ei eittårskontrakt som tilsei at han ikkje får fleire sesongar i Arsenal. Eksempelet var der: Dennis Bergkamp. Lehmann blir eit liknande eksempel, Seaman var det likeså. Det har også vore stilt spørsmål om vi ikkje holdt på både DB10 og DS1 for lenge i forhold til kvaliteten dei hadde. Sannsynligheita for at Pires ville vore i Arsenal også neste sesong ville vore stor, om han hadde gått med på ei eittårskontrakt.

 

Kanskje hadde vi leda serien. Kanskje hadde vi låge på nedre halvdel. Alt blir jo berre spekulasjonar. Kanskje hadde vi vore bedre uten Wenger, akkurat denne sesongen, kanskje hadde vi vore dårligare med ein annan keeper enn Jens Lehmann. Kanskje hadde vi leda serien om vi beholdt Pascal Cygan. Alt er like relevant...

 

Campbell var god i CL-finalen, men faktum er at det var han som VILLE forlate Arsenal. Arsene held ALDRI på spelarar i klubben som ikkje vil spele for Arsenal, sjølv om han gjerne vil beholde dei sjølv. Ein topp motivert Sol Campbell ville eg sjølvsagt hatt med vidare. Det same gjeld Robert Pires, men han ville ikkje. Ikkje nok i alle fall. Det fortel meg også at det ikkje er det sportslege som er det viktigaste for sistnevnte, men heller økonomisk sikkerheit.

 

Om det var rett å beholde Song er ein diskusjon som er heilt uavhengig av om vi beholdt Robert Pires. Arsenal ville jo uansett beholde begge, men det var berre den eine som sa ja. Eg skal love deg at det er Robert Pires som hadde dei beste betingelsane i tilbodet frå Arsenal.

 

Arsenal har ein politikk, Pires visste om politikken, men ville heve seg over den. Robert Pires slik han framstod i fjor var ikkje god nok til å fortene ei spesialavtale. Han må bevise seg han og, som alle andre - sjølv om han har vore utruleg god før.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...