Jump to content

David Trezeguet


Guest Andrew

Recommended Posts

Guest Andrew

Tenk å ha Henry og Trezeguet på Arsenal.

 

d spiller i lag på landslaget og er bestevenner.

 

capello sa i januar at han ville selge ham.

 

 

Han har jo vært linket til Arsenal før.

 

så hvorfor ikke kjøpe han til sommern.

 

noen som er enig i dette?.

Link to comment
Share on other sites

Guest Alan Shearer
:rolleyes: LOL.LOL.LOL......... TA å se på va de to i spann har utgjort på det Franske landslaget de siste 2-3 årene. neij kjære Andrew du er nokk på bærtur nå. :lol:
Link to comment
Share on other sites

de spilte jo elendig sammen i EM 2004!

Du så jo åssen det gikk.. Trezeguet utfyller på ingen måte Henry...

Kjøp heller Cassano :D

4003[/snapback]

 

Nei det utfylte hverandre ikke så godt i em.

Men de spilte utrolig bra sammen i Monaco (riktig nok noen år siden) tipper at gir du de litt tid sammen igjen så vil de garantert bli det giftigste spiss paret i pl.

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrew

Reyes er venstreving nå, det er der han spiller best han har bare scort 13 mål for Arsenal på 54 kamper.

 

Van Persie er for dårlig.

 

Lupoli er for urutinert og for dårlig fysisk.

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke gi de gutta litt tålmodighet!

Wenger sier at Reyes vil nå sitt fulle potensiale og da står jeg ved det! Nå kan du tenke deg på hvor mange fine mål han har scort også!

 

Gi van Persie litt tid også! han er iskald foran mål!

 

Lupoli må også få tid på seg! gutten er jo bare 17!!!!!!!!!!

 

Jeg lover deg! etterhvert vil en av disse 3 kjempe om toppscorertittelen i PL! om ikke golden boot.....

Link to comment
Share on other sites

Har egentlig Trezeguet spilt noe bra siste 4-5 årene da?

Jeg synes han sliter med å vise gamle takter men..

I tillegg er jo fyren skadet rett som det er. Det er vel nok å ha en kjeks i klubben??

 

Bevares, mannen er en målmaskin i sin beste form (som er leeenge siden sist!), men jeg er usikker på om han kan bli en suksess.

Link to comment
Share on other sites

jeg mener vi bør satse på en annen en Trezeguet. Han og Henry kunne blitt et fint spisspar, men vi kan ikke satse med så mye penger som han vil komme til og koste.

Link to comment
Share on other sites

Hva med en svær feit jævel som bare kan hamre inn goller?

Det trenger vi nå. En som scorer jevnt og trutt. Jeg har ikke noen tro på at vi ¨må hele tiden skaffe oss såkalte "spillende spisser".

Link to comment
Share on other sites

Syns heller ikke Henry og Trezeguet har fungert bra

sammen på landslaget.

Vil ikke ha Trezeguet til Arsenal..og tviler sterkt på at

han kommer.

4101[/snapback]

 

 

Det er jeg faktisk uenig i! Hva med kampen mot Tyskland i fjor hvor Henry la opp og Trezeguet putta og dette flere ganger! Dessuten,på landslaget spiller de sammen kanskje 15ganger maks i året mens hvis han hadde blitt kjøpt av Arsenal så ville de jo trent sammen hver dag og da skal du ikke se bortifra at han hadde begynt å vise gamle takter.

 

Jeg personlig,ville heller likt å se Michael Owen i vår vinrøde hjemmedrakt,neste sesong!

Link to comment
Share on other sites

Kunne vel vært mulig med en låneavtale. Gjør han det bra legger vi inn et bud, og Juve skal vel ikke kreve så altfor mye.

 

Når Henry er skada hadde det vært greit med en skikkelig goalgetter som erstatning.

-Reyes spiller mest kant, der han er best.

-Bergkamp scorer ikke mange mål og spiller best sammen med en goalgetter. Er ikke med på bortekamper i CL.

-Van Persie er ung og uerfaren og brenner for mange sjanser, men han kan bli god om han får noen år.

-Lupoli er for ung.

-Aliadiere har vært for mye skadet og jeg er redd for at han aldri vil komme til åbli den spilleren vi ønsket han skulle bli.

-Quinsy har kvaliteter, men har mye å lære. Fortsatt veldig ung og trenger mer tid.

 

Jeg tror Trezeguet kunne blitt en hit!!

Link to comment
Share on other sites

Enig!

 

Hvis David Trezeguet vil forlate juventus tror jeg han velger arsenal p.g.a Henry & Wenger.

 

Hvis disse gutta får litt kamp tid sammen + trening, blir de en av de farligste spiss makerne i europa, ihvertfall p.l

 

Tror heller ikke han brir så forferdelig dyr, han har jo sunket en del i verdi det siste året p.g.a spillet.

 

Løp & Kjøp

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...