Jump to content

Black November


Paddy

Recommended Posts

Vi har hatt mange dårlige November-månadar dei siste åra. Sjølv om alle er forskjellige, og vi møter forskjellige lag - så er vi, nesten like sikkert som at jula kjem, dårlige i November månad. Kva skuldast dette? Er det noko feil i vårt fysiske treningsopplegg, som gjer at spelarane får seg ein down akkurat den fjerde månaden av sesongen, eller er det berre tilfeldigheiter? Ikkje veit eg.

 

Er det nokon som har nokon statistikk over våre resultat novembermånaden for tida under Wenger? Det er nesten garantert ikkje god lesning.

 

Det er vel også eit poeng, at trass i downperiodar, så er vi eit godt fotball-lag, sjølv om det ikkje ser slik ut der og då.

Link to comment
Share on other sites

I fjor vant vi alle kampene i November og van persie ble kåret til månedens spiller i PL ;)

 

Jeg tror det rett og slett er tilfeldigheter. Dårlige baneforhold på bortebane i nord kan kanskje ha noe å si siden spillet vårt er veldig avhengig av god, kortklipt bane. Laget har kanskje fått en mental sperre i denne måneden? Ikke lett å si i alle fall.....

Link to comment
Share on other sites

I fjor vant vi alle kampene i November og van persie ble kåret til månedens spiller i PL ;)

 

Men då var det vel andre månadar på hausten kor vi ikkje akkurat presterte..

I ligaen tror jeg vel vi kan si hele året bortsett fra November og noen få enkeltkamper :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...