Donaraz Posted November 26, 2006 Report Share Posted November 26, 2006 Jesus Navas og Antonio Puerta spiller begge i Sevilla for øyeblikket. Speidere fra Arsenal har ifølge Skysports fulgt disse 2 talentene over en periode Link to comment Share on other sites More sharing options...
NasseBløff Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Har ryktes lenge nå. Dette er vel tvilsomme greier tror jeg, spesielt ettersom Wenger har sagt han ikke skal kjøpe. Tror faktisk ikke det blir et eneste kjøp i januar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Er kanskje aktuelle ettersom wenger følger dei over tid. Er jo vanlig at Wenger følger spillere lenge før han henter dei. At han ikkje skal hente dei i januar har ikkje så mykje å sei i såfall.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Jesus Navas er en god ving Wenger sett på i flere år. Han er meget spennede, men spørsmålet er om vil klare fysikken. Han er ikke akkurat noe monster av en spiller. Han andre vet jeg ingenting om. Men jeg er veldig sikker på at disse to vil koste penger og krever spilletid... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Er enig i det som sies her, Wenger kommer neppe til å handle i januar. Dessuten trenger vi ikke flere spillere heller. Vi trenger bare at de blir litt eldre og mer samspilt.... Jesus Navas er forresten en veldig god spiller. Men jeg har ingen tro på at han passer i PL. Han er sånn sett ganske lik Reyes... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristoffer9 Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Høres lovende ut!^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 Jesus Navas er en god ving Wenger sett på i flere år. Han er meget spennede, men spørsmålet er om vil klare fysikken. Han er ikke akkurat noe monster av en spiller. Han andre vet jeg ingenting om. Men jeg er veldig sikker på at disse to vil koste penger og krever spilletid... Nei kan jo bli et Reyes bom kjøp.... men så er det nok av goe vinger i england som er små da så det kommer ikke alltid størelsen vet du Vis man ser på de beste typiske ving spilleren i england så er de beste de som er små og raske, ser jo bare han lille krabaten på Tottenham gud bedre hvor go han har blitt etter han ble henta fra Leeds. Theooooo er jo liten også men han har farta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 Jesus Navas er en god ving Wenger sett på i flere år. Han er meget spennede, men spørsmålet er om vil klare fysikken. Han er ikke akkurat noe monster av en spiller. Han andre vet jeg ingenting om. Men jeg er veldig sikker på at disse to vil koste penger og krever spilletid... Nei kan jo bli et Reyes bom kjøp.... men så er det nok av goe vinger i england som er små da så det kommer ikke alltid størelsen vet du Vis man ser på de beste typiske ving spilleren i england så er de beste de som er små og raske, ser jo bare han lille krabaten på Tottenham gud bedre hvor go han har blitt etter han ble henta fra Leeds. Theooooo er jo liten også men han har farta Størrelsen (vekten) betyr ikke alt, balanse og løpestil (om man løper breibeint o.s.v.) har mye å si det også. Lave spillere har også et lavere tyndgepunkt, og kan dra fordel av dette. Men de andre gode vingene har spilt i mer fysiske ligaer enn Spania, så spillere som kommer fra Spania vil få sjokk over det fysiske spillet. Unntaket er vel Ronaldo som spilte i Portugal. Reyes likte rett og slett ikke å bli taklet så hardt, og dommerne lar alt for mye gå. Dette kan jeg skjønne er frustrerende, men når spiller som Ronaldo og Robben har klart å venne seg til spillestilen i England, kan vel andre også gjøre det. Har Navas riktig holdning og innser at han må pumpe seg opp for å klare spillestilen, kan han nå langt. Men hvis han viser den holdningen som Reyes dessverre viste, så vil han akkurat som Reyes bli frustrert og drømme seg tilbake til Spania der folk ikke kommer opp i ryggen din med en gang, og spillestilen ikke er like fysisk. Hvis Navas i tilegg snakker engelsk er det positivt, hvis ikke håper jeg han lærer seg det slik at han klarer å kommunisere lettere med folk på og utenfor banen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballekanon Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 høres spennende ut.. noen som vet hvor han "2." spiller på banen?? noen som har noen stats på spillerne?? annet enn det som sto på sky sports.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristoffer9 Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Jesus Navas er utrolig god...håper han kommer, men da burde kanskje en ving forlate oss også?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballekanon Posted December 10, 2006 Report Share Posted December 10, 2006 så kampen mellom sevilla og real igår, det jeg kan si om Navas er at han absolutt er god, MEN: han tryna rundt som en anen ojoj, å sutra å klaga hele tiden, sier nei takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted December 11, 2006 Report Share Posted December 11, 2006 så kampen mellom sevilla og real igår, det jeg kan si om Navas er at han absolutt er god, MEN: han tryna rundt som en anen ojoj, å sutra å klaga hele tiden, sier nei takk Så kampen jeg også, og er helt enig i at han virket veldig sutrete. Han virket god til tider, men jeg syns egentlig ikke at han har noe i Arsenal å gjøre for å være helt ærlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballekanon Posted December 13, 2006 Report Share Posted December 13, 2006 http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...lid=179&cpid=23 hmmm, vet ikke hva jeg syns om dette.. men når alexs fuckerson vil ha han, er han vel god..bare han ikke havner i mooron united Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted December 22, 2006 Report Share Posted December 22, 2006 Sevilla duo chase hots up 22-12-2006 12:26 A mystery club has tabled an offer for Sevilla's highly-talented pair Antonio Puerta and Jesus Navas. Jesus Rodriguez de Moya, who represents the players, has confirmed that a 'top European club' have declared their interest in the duo. The Spanish club were hoping to tie both down to long-term contracts, but talks have reached an impasse and reports have suggested that a January move could be in the offing. Manchester United have taken a keen interest in Puerta, whilst Lyon and Arsenal have been linked with both. "They [the players] are two separate cases and both are very well valued by various clubs," Rodriguez de Moya told Marca. "There is a team from abroad, a very important one, who is considering the signing of both these players because they want to have the best wingers in Spain. "And in Spain there are various clubs that want them as well, but separately." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.