Jump to content

Antonio Puerta og Jesus Navas


Donaraz

Recommended Posts

Jesus Navas er en god ving Wenger sett på i flere år. Han er meget spennede, men spørsmålet er om vil klare fysikken. Han er ikke akkurat noe monster av en spiller. Han andre vet jeg ingenting om. Men jeg er veldig sikker på at disse to vil koste penger og krever spilletid...

Link to comment
Share on other sites

Er enig i det som sies her, Wenger kommer neppe til å handle i januar. Dessuten trenger vi ikke flere spillere heller. Vi trenger bare at de blir litt eldre og mer samspilt....

 

Jesus Navas er forresten en veldig god spiller. Men jeg har ingen tro på at han passer i PL. Han er sånn sett ganske lik Reyes...

Link to comment
Share on other sites

Jesus Navas er en god ving Wenger sett på i flere år. Han er meget spennede, men spørsmålet er om vil klare fysikken. Han er ikke akkurat noe monster av en spiller. Han andre vet jeg ingenting om. Men jeg er veldig sikker på at disse to vil koste penger og krever spilletid...

 

 

Nei kan jo bli et Reyes bom kjøp.... men så er det nok av goe vinger i england som er små da så det kommer ikke alltid størelsen vet du ;)

 

Vis man ser på de beste typiske ving spilleren i england så er de beste de som er små og raske, ser jo bare han lille krabaten på Tottenham gud bedre hvor go han har blitt etter han ble henta fra Leeds.

Theooooo er jo liten også men han har farta :P

Link to comment
Share on other sites

Jesus Navas er en god ving Wenger sett på i flere år. Han er meget spennede, men spørsmålet er om vil klare fysikken. Han er ikke akkurat noe monster av en spiller. Han andre vet jeg ingenting om. Men jeg er veldig sikker på at disse to vil koste penger og krever spilletid...

 

 

Nei kan jo bli et Reyes bom kjøp.... men så er det nok av goe vinger i england som er små da så det kommer ikke alltid størelsen vet du ;)

 

Vis man ser på de beste typiske ving spilleren i england så er de beste de som er små og raske, ser jo bare han lille krabaten på Tottenham gud bedre hvor go han har blitt etter han ble henta fra Leeds.

Theooooo er jo liten også men han har farta :P

Størrelsen (vekten) betyr ikke alt, balanse og løpestil (om man løper breibeint o.s.v.) har mye å si det også. Lave spillere har også et lavere tyndgepunkt, og kan dra fordel av dette. Men de andre gode vingene har spilt i mer fysiske ligaer enn Spania, så spillere som kommer fra Spania vil få sjokk over det fysiske spillet. Unntaket er vel Ronaldo som spilte i Portugal. Reyes likte rett og slett ikke å bli taklet så hardt, og dommerne lar alt for mye gå. Dette kan jeg skjønne er frustrerende, men når spiller som Ronaldo og Robben har klart å venne seg til spillestilen i England, kan vel andre også gjøre det. Har Navas riktig holdning og innser at han må pumpe seg opp for å klare spillestilen, kan han nå langt. Men hvis han viser den holdningen som Reyes dessverre viste, så vil han akkurat som Reyes bli frustrert og drømme seg tilbake til Spania der folk ikke kommer opp i ryggen din med en gang, og spillestilen ikke er like fysisk. Hvis Navas i tilegg snakker engelsk er det positivt, hvis ikke håper jeg han lærer seg det slik at han klarer å kommunisere lettere med folk på og utenfor banen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

så kampen mellom sevilla og real igår, det jeg kan si om Navas er at han absolutt er god, MEN: han tryna rundt som en anen ojoj, å sutra å klaga hele tiden, sier nei takk ;)

 

Så kampen jeg også, og er helt enig i at han virket veldig sutrete. Han virket god til tider, men jeg syns egentlig ikke at han har noe i Arsenal å gjøre for å være helt ærlig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sevilla duo chase hots up

22-12-2006 12:26

A mystery club has tabled an offer for Sevilla's highly-talented pair Antonio Puerta and Jesus Navas.

Jesus Rodriguez de Moya, who represents the players, has confirmed that a 'top European club' have declared their interest in the duo.

 

The Spanish club were hoping to tie both down to long-term contracts, but talks have reached an impasse and reports have suggested that a January move could be in the offing.

Manchester United have taken a keen interest in Puerta, whilst Lyon and Arsenal have been linked with both.

 

"They [the players] are two separate cases and both are very well valued by various clubs," Rodriguez de Moya told Marca.

"There is a team from abroad, a very important one, who is considering the signing of both these players because they want to have the best wingers in Spain.

 

"And in Spain there are various clubs that want them as well, but separately."

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...