Internettansvarlig Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Hei folkens. Det hadde vært morro å fått litt input i kalenderen her på forumet. Lurte på om noen her kunne være interessert i å hjelpe til med dette. Hele jobben består i å skrive inn kampdatoer og andre små hendelser rundt klubben. Med interesse til internettansvarlig@gunners.no ellers send meg en pm her Link to comment Share on other sites More sharing options...
piri Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 Hvilket format bruker denne kalenderen? Jeg legger jo ut min Arsenalkalender på en WebDAV-tjener. Kan dere bruke den til å integrere med kalenderen? webcal://icalx.com/public/piri/Arsenal32FC.ics Den er kompatibel med følgende plattformer/programmer: Macintosh: iCal, Mozilla Calendar, Sunbird Windows: Microsoft Works (Version 8 or higher), WinDates, EventSherpa, Mozilla Calendar, Sunbird Linux: Novell Evolution, KOrganizer, Kronolith, Mozilla Calendar, Sunbird Mail vennlig hilsen Per Arne Flø Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted February 12, 2005 Author Report Share Posted February 12, 2005 Det har jeg rett og slett ikke peiling på, men dersom det hadde vært mulig kan det være en god ide. Skal undersøke litt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.