NasseBløff Posted November 17, 2006 Report Share Posted November 17, 2006 Bør Udyret rendyrkes som spiss eller defensivt anker? Min mening er at har et stort potensiale som "tanksenter" helt framme, se bare på målscoren fra Spania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted November 17, 2006 Report Share Posted November 17, 2006 Spiss tror no jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 17, 2006 Report Share Posted November 17, 2006 Han er best helt fremme, men slik stallen til Arsenal ser ut nå, så kan det kanskje være best å gjøre ham defensiv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted November 17, 2006 Report Share Posted November 17, 2006 Tror nok han er bedre helt på topp. Men grei å ha i backup på midten.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristoffer9 Posted November 17, 2006 Report Share Posted November 17, 2006 han er jo bra både defensivt og offensivt. Så jeg tror Arsene burde gi ham en fri rolle som defensiv spiss! eller hva tror dere andre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted November 17, 2006 Report Share Posted November 17, 2006 hengende spis eller helt ofansiv Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramsrud Posted November 18, 2006 Report Share Posted November 18, 2006 Jeg tror Baptista passer best på topp, så får vi heller bruke Van Persie bak spissene våre eller som litt utpå kanten. For er det noe Arsenal trenger, så er det en murbrekker og en som tør, og har evnen til, å banke til kula når man øyner muligheten. Er nemlig ikke alltid det er mulighet til å trille kula helt inn til 5 meter før man avslutter. I tillegg er han greit hurtig og teknisk også, så jeg tror det ville vært lurt å brukt han på topp sammen med Henry. Men det er jo heller ingen ulempe at han også kan spille sentralt på midten, for Fab trenger hvile innimellom han også. Jeg har sett Baptista kle både defensive og offensive roller, men der det ser ut som om han blomstrer mest er på topp.. er vel uansett greit å ha en potet i laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skjetne Posted November 18, 2006 Report Share Posted November 18, 2006 Eg syns Baptista skal ver defansiv midtbane, meinar han passar best der. Han er jo og god til og gå på løp nåko som er viktig i den posisjonen ++ han er taklingssterk og stor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted November 19, 2006 Report Share Posted November 19, 2006 Jeg synes vi skal bruke han i en henge spiss-rolle. Da får han vært med litt bakover på banen slik at han får brukt sine styrker der. Men han får også muligheter til å komme stormende inn i boksen eller skyte fra 16-meteren. Jeg er sikker på at The Beast er the fox in box som vi mangler. Bare vent å se!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.