Jump to content

Baptista


NasseBløff

Recommended Posts

Jeg tror Baptista passer best på topp, så får vi heller bruke Van Persie bak spissene våre eller som litt utpå kanten. For er det noe Arsenal trenger, så er det en murbrekker og en som tør, og har evnen til, å banke til kula når man øyner muligheten. Er nemlig ikke alltid det er mulighet til å trille kula helt inn til 5 meter før man avslutter.

I tillegg er han greit hurtig og teknisk også, så jeg tror det ville vært lurt å brukt han på topp sammen med Henry.

Men det er jo heller ingen ulempe at han også kan spille sentralt på midten, for Fab trenger hvile innimellom han også. Jeg har sett Baptista kle både defensive og offensive roller, men der det ser ut som om han blomstrer mest er på topp.. er vel uansett greit å ha en potet i laget. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes vi skal bruke han i en henge spiss-rolle. Da får han vært med litt bakover på banen slik at han får brukt sine styrker der. Men han får også muligheter til å komme stormende inn i boksen eller skyte fra 16-meteren. Jeg er sikker på at The Beast er the fox in box som vi mangler. Bare vent å se!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...