Jump to content

Arsenal på dvd


matta123

Recommended Posts

Da jeg var i newcastle for et par mnd siden hadde de flere arsenal-dvder. Men jeg kan ikke huske at de solgte så langt tilbake. De lengste de solgte bakover i tid var -98 sesongen. Jeg vil anbefalle deg å se på arsenal-sider etter slike dvd-er, ettersom nettbutikker som oftest bare selger det som mange kjøper. Arsenal-sider, derimot, ønsker at vi ikke skal glemme gode gamle tider!

Link to comment
Share on other sites

har en del dvd, blant annet historien, kampen på anfield i 89, season review osv, kjøpt alle mine filmer gjennom www.fotball-import.no

 

de har også skaffet varer til meg som de ikke hadde i sortemanget sitt, veldig bra firma,har blant annet finalene mot pool i 71 og manure 79 å dvd.

kampprogram og masse annet kult, har fått meg noen fine Maradona filmer også der..

En annen film jeg har kjøpt men ikke fått sett enda er, Arsenal Statium Mystery, som er en spille film fra 30 tallet med ramme rundt Arsenal, en spiller som dør under en kamp mellom Arsenal - Brentford i 1938, og scotland yard blir satt på saken, har ikke sett den enda som sagt men virker jo interessant, forøvrig står det at denne kampen var den siste som ble spilt før andre verdenskrig brøt ut, vet ikke om det er fakt eller ikke...forsvant litt ut av det du spurte om, men sjekk ut den siden i hvertfall, en veldig bra side, de har også ett blad de sender ut i ny og ne...

 

jeg fikk meg til og med ei Arsenal drakt anno 1927 der :P

 

anbefales...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...