Jump to content

Ukens lag i Premier League


Jazze

Recommended Posts

Sky Sports har laget ukens lag og faktisk hadde Arsenal med 4 stk ( Gallas, Toure, Hleb og van Persie). + de galme spillerene våre Cole og Sidwell.

 

det er en meget god prestasjon, men eg er litt i tvil om van Persie skulle vært med i denne kåringen selv om han hadde en assist mot LFC på søndag. Men Hleb, Toure og Gallas var det ikke tvil om. Hleb storspilte i går og var med på raidet som startet med Hleb og deretter Cesc og Flamini sitt mål. Chelsea har bare med 3 stk i Geremi, Drogbra og Ashley Kål (som de i the gunners post sier det).

Link to comment
Share on other sites

Van Persie fortjente det synes jeg, bevegelig og god. Også slo han vel også corneren Gallas dyttet over målstreken?

Viser også stor arbeidskapasitet og fine tekniske detaljer, så jeg synes ikke det er veldig ufortjent. Tror Van Persie har en stor fremtid foran seg hvis han får styr på det, til tider, usportslige temperamentet sitt, for grunnfysikken og teknikken hans er det ingenting å si på.

 

Ellers synes jeg Hleb var utrolig bra og Flamini viser seg også frem som det rivjernet han er. Noen ganger er skader bra, så får de som står bak i køen vist seg frem. Selv om jeg virkelig håper Tomas kommer tilbake i knall form, for han er en spiller jeg tror kommer til å vise seg veldig frem denne sesongen.

 

Alt i alt synes jeg kampen mot Liverpool var bra, fryktelig moro at Gallas og Toure får scora, noe som ikke skjer så veldig ofte. Toure slo jo luka på Reina som om han ikke skulle ha øvd på annet enn nettopp det hele uka, og kjenner jeg Wenger rett, så kan det hende han har nettopp terpa dette på trening. Det er jo effektivt når motstanderlaget prøver å markere ut midtbanen vår.. da er det store rom for stopperene til å løpe igjennom.

 

Deilig med 3 poeng mot Liverpool!! :)

Link to comment
Share on other sites

Personlig var jeg litt overasket over at Eboue ikke kom med. Men etter nærmere ettertanke, kom jeg på at Geremi hadde to assist, så det overgår prestasjonene til Eboue. Uansett er jeg storfornøyd med 4 stk på rundenes lag!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...