Jump to content

Filmere


Christian

Recommended Posts

Dette er de verste filmerne, det er bra at de har tatt med Robben og Drogba. Men Rooney skulle vært der for filmingen mot Arsenal. Den beste der må være keeperen som kuttet seg, selv om jeg HATER filmere. Jeg ble ganske lettet da jeg ikke så noen arsenalspillere.

 

 

LINK: http://www.dagbladet.no/sport/2006/11/04/481856.html

Link to comment
Share on other sites

Dette er de verste filmerne, det er bra at de har tatt med Robben og Drogba. Men Rooney skulle vært der for filmingen mot Arsenal. Den beste der må være keeperen som kuttet seg, selv om jeg HATER filmere. Jeg ble ganske lettet da jeg ikke så noen arsenalspillere.

 

 

LINK: http://www.dagbladet.no/sport/2006/11/04/481856.html

Hvis du ser på en av de filmene så kan du faktisk se Lehmann ligge nede og har det tydeligvis veldig vondt, før han ser bort på dommeren og spretter opp da han blir tilgitt et frispark

Link to comment
Share on other sites

Kom til å tenke på noe nytt jeg.. for å hindre at folk filmer.

Bare i teorien:

 

Hva med å innføre blått/grønt/lilla [eller noe] kort, som man får for å filme. Man får ikke straff i den kampen, med gult kort eller noe, men man samler opp i alt, og så får man suspansjon i ettertid, i et par kamper hvis man får 3 slike kort eller noe.

 

Whaddya think?

Link to comment
Share on other sites

For min egen del synes jeg filming er en del av fotballen, men til en viss grad selvfølgelig..

 

Som Hleb mot West Ham, han KUNNE ha stått på beina hvis han absolutt ville, men fordi taklingen forsinker han og det er klar kontakt, faller han. For er det kontakt og man blir hindret såpass at man ikke når ballen synes jeg man bør "legge" seg. Man bør følgelig ikke bli liggende og fake en skade, men rett skal være rett.

 

Når det gjelder filming i Drogba-klasse er jeg helt og holdent imot slikt og det bør straffes med suspensasjoner. Det er en veldig uting og kan ødlegge fotballen, men jeg føler definisjonen av det noen gang flyter ut. Det er stooor forskjell på filming og rutine.

 

Eller? :blink:

Link to comment
Share on other sites

.

 

Som Hleb mot West Ham, han KUNNE ha stått på beina hvis han absolutt ville, men fordi taklingen forsinker han og det er klar kontakt, faller han. For er det kontakt og man blir hindret såpass at man ikke når ballen synes jeg man bør "legge" seg. Man bør følgelig ikke bli liggende og fake en skade, men rett skal være rett.

 

Nektar å tru at Hleb kunne stått på beina. Han er i stor fart og beinet blir hekta.

Link to comment
Share on other sites

.

 

Som Hleb mot West Ham, han KUNNE ha stått på beina hvis han absolutt ville, men fordi taklingen forsinker han og det er klar kontakt, faller han. For er det kontakt og man blir hindret såpass at man ikke når ballen synes jeg man bør "legge" seg. Man bør følgelig ikke bli liggende og fake en skade, men rett skal være rett.

 

Nektar å tru at Hleb kunne stått på beina. Han er i stor fart og beinet blir hekta.

 

Er vel ikkje heilt feil å sei at han vert klippa ned, heller?

Link to comment
Share on other sites

Pires hadde vel ofte noen lette fall, men vi likte han forde han ofte skorte og laget flotte mål, men syns han falt litt vel lett til tider ;)

 

Pires hadde vel ofte noen lette fall, men vi likte han forde han ofte skorte og laget flotte mål, men syns han falt litt vel lett til tider ;)

 

Men Ronaldo på Man Utd og Robben på Chelsea er de som er av den værste sorten i England, Men i Italia er det jo filming til de grader og det er jo så klart noen av kulturen og spille stilen de har, mækka land :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ser på taklingen kommer den på stanbeinet til Hleb. Hleb fikk akkurat et touch på beinet, slik at alle vekt er på høyrebienet hans. Hvis han ikke hadde latt seg dette kunne han fort brukket ankelen. Bruddet til Skjelbreid er et prakeksempel på hvor ille det kan gå hvis man ikke lar seg dette eller at man på en eller annen måte får vekten på det andre beinet når man blir taklet på stambeinet.

 

Jeg synes slike taklinger skal bli stemplet hardt ned på, for hvis man først er uheldig skal det ikke mye til før man får et stygt brudd!

Link to comment
Share on other sites

Okey, om Hleb hadde kunne stått eller ei var egentlig ikke poenget med innlegget mitt. Personlig tror jeg Hleb er en veldig real spiller og legger seg neppe hvis han ikke blir tatt, men meningen med innlegget var bare å poengtere at det er en vesentlig forkjell på å "legge" seg og det å faktisk være så rutinert at du skjønner at det er det beste du kan få ut av situasjonen.. gitt det faktisk er en forseelse vel og merke. Folk som legger seg uten at det har skjedd en forseelse har jeg veldig liten sans for..

 

Skjønner? ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=vprDdGpW9eQ

 

treng vel ikkje å sei meir, men vil iallefall ikkje at torres kjem til arsenal viss han driv på sånn som det der. ;)

Genial video. Den morsomte er den Rooney-diven der de pilene kommer opp og illusterer hva Ronney er ute etter. Herlig :)

 

 

hehe ja, og dei to til drogba og deco mot arsenal er jo berre tragisk

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...