Pål Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 GHANA'S BARUSSO GUNNER BE GOOD Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 Tviler på at det er sesielt mykje i dette. Arsenal pleier uansett følge talenter lenge før dei slår til.. Veit ingenting om denne spilleren, men håper helst på ein engelskmann (gjerne Reo Coker) dersom Arsenal skal hente nye nå! Wenger har jo også agt at han ikkje vil hente nye i januar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 Nei takk. Enig med Sandis, vil heller ha en engelskmann. men ikke Reo-Coker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 Er han så billig, er det bare å løpe og kjøpe med en gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northbank1886 Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 Men hadde vi trengt han om vi fikk han gratis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Dette er vel et typisk Wenger kjøp. Men jeg er enig med gunners4ever og sandis. Jeg vil også ha en engelskmann inn i troppen. Men Hvis han er et stort talent sier jeg ikke nei takk. Hvis Wenger vil kjøpe han er en et talent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsen Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Vi kan umulig ha bruk for flere talentfulle midtbanespillere nå ?? Hilsen Nilsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 nå har vi vell nok midtbane spillere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballekanon Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 vil wenger kjøpe, vil jeg ha, han har jo som kjent et ekstremt godt øye for talenter Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomarild Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Barusso breakes leg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Barusso breakes leg da kan vi vell bare glemme han? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Henry Brevik Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Syns ikke vi trenger flere midtbanespillere uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 nå har vi vell nok midtbane spillere? Hva var det personen over deg nettopp sa?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.