Toure5 Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 Lurer på hvordan man starter et eget forum, ser noen andre her på forumet har gjort det. Noen som har en guide eller et eller annet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik_AFC Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Ja først burde du jo ha noe å skrive om så tykker du feks. på off topic der ser du alle trådene. og øvers ser du NEWTOPIC,,, trykk der så har du nesten laget det du mangler da er navnet og poenget med tråden. håper du får det til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Jeg tror nok at han mente "hvordan lage et forum" ikke hvordan starte en tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik_AFC Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Jeg tror nok at han mente "hvordan lage et forum" ikke hvordan starte en tråd. jaja... men nå veit han iværtfall hvordan han lager en "tråd" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Jeg tror nok at han mente "hvordan lage et forum" ikke hvordan starte en tråd. jaja... men nå veit han iværtfall hvordan han lager en "tråd" Han starta denne tråden så det viste han strengt tatt fra før Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 jeg har gjort det ja...men kalrer ikke å forklare alt.. men vis du går på www.invisionfree.com så har du ett forum. så kan du finne skin vis du søker på invisionfree skin på google. så er det ei side som heter skinzone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toure5 Posted October 23, 2006 Author Report Share Posted October 23, 2006 fikk det til sjøl, takk for tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.