gooner14 Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Diskuter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Burde vi ikke gjøres oss ferdig med neste kamp først? Norwich kampen spilles først om 11 dager. Eller er poenget å få åpnet en ny tråd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Det blir endeeel rotete med så utrolig mange tråder!!!! Kommer jo nye hele tida.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted March 20, 2005 Author Report Share Posted March 20, 2005 Jo før vi åpner trådene jo mer får vi diskutert før kampene. Jeg synes det blir for mye prating etter kampen i stedet for før derfor starter jeg denne tråden såpass tidlig. Jeg veit at det er lenge til men man kan jo la tråden ligge så lange man vil før man svarer på den Det er greit at man synes det er for tidlig men jeg tror det kan bli en veldig avgjørende kamp faktisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Like fullt kan du vente til etter Norwich kampen. Min anbefaling; konsentrer deg om den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Dette er 3 uker til og ikke en gang neste kamp. Blir å forgripe begivenhetene en smule, ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.